ANFO og BigBlue & Company inviterer til et av våre mest populære kurs som har vært kjørt uavbrutt i 6 år på rad. I år som i fjor har vi valgt å kalle
ANFO og BigBlue & Company inviterer til et av våre mest populære seminarer som har vært kjørt uavbrutt i 6 år på rad. I år som i fjor har vi valgt å kalle dette for Marathon, siden vi nå har kjørt vårt to-dagers seminar ned til èn dag – og i tillegg lagt til alt det nye som har skjedd innenfor fagfeltet det siste året.
De beste fra sine fagfelt kommer og gir oss korte, konsentrerte, konkrete og ”to the point” foredrag om hva du må gjøre for å skape lønnsom vekst for din virksomhet. Vi kommer til å holde ett høyt tempo og garanterer en dag spekket med nytt og relevant innhold.
ALT innenfor Retail og Shopper Marketing på èn dag, med ny innsikt, grundig analyse og en rekke konkrete cases som viser deg vekst i praksis. Her får du det nyeste innenfor retailteknologi, value engineering, shoppersegmentering og ikke minst produktinnovasjon – fra hyllen og ut til shopper.
Vi vil selvsagt også ta for oss basisinnsikten i perfekte hyller, endereoler, kampanjer, kundestrøm, soner, priser og ser på hvordan verktøy som Eye-Tracking, mobilteknologi, virtuelle hyller, Mystery Shopper med mer kan hjelpe oss til å ta enda bedre beslutninger.
Dette seminaret blir alltid fort utsolgt og i år vil det nok gå raskt – så meld deg på nå!
AGENDA / INNHOLD:
- Introduksjon til shopper marketing
Hvem er shopperen og hva styrer adferden i butikk? - Retail i endring – hva skjer?
Den store retail døden, fleip eller fakta? - Butikken – det optimale laboratorium + case study
Ha kontinuerlig pulsen på butikken og gjør de testene du må - Employee Empowerment – de ansatte – den viktigste ressurs
De beste butikkene har de beste ansatte - Kommunikasjon i butikk + case study
Lite av butikkmateriellet blir sett – vi forteller deg hvorfor - Instore tracking + case study
Mål det som skjer i butikk – kampanjer og utsolgt - Utnyttelse av butikkens areal – kundestrøm
Betydelig del av butikkens areal blir ikke besøkt av kundene – hva kan gjøres? - Kjøpesenter i dag og i morgen
Norske og internasjonale trender – fra shopping til opplevelse - Optimal portefølje og merchandising
Hvordan få mest salg ut av hyllen? - Optimale kampanjer- og aktiviteter
Hvordan gjennomføre suksessfulle kampanjer? - Value engineering og prising
Øk verdien på eksisterende portefølje - Oppsummering
Alle deltagere vil ved seminarets slutt få med seg den helt nye boken til Jan Hillesland & Co – «SHOPPING» som tar for seg de ovennevnte temaer, samt mye, mye mer.