Hovedbilde_RKIEAT_1024x500

Relevant kommunikasjon i en annerledes tid

På dette webinaret vil Altibox fortelle om hvordan de løste situasjonen da Covid-19 slo til. De lagde en korona Task Force, en kryssfunksjonell gruppe med representanter fra hele organisasjonen. Målet var at kundekommunikasjonen skulle være relevant til enhver tid for den gjeldende situasjonen. Assisterende kommersiell direktør Mabel Moya tar oss igjennom de viktigste tiltakene og deler resultater med oss.

I tillegg har Altibox stort fokus på Sosiale medier, med en tydelig profil for hvordan de skal kommunisere med kundene. Senior digital manager Kjell Arild Nielsen tar oss med bak kulissene og deler planen til Altibox på Facebook. Hvordan klarer f.eks. Altibox å snu en negativ nyhet til en viral hit?

Program: 

  • Kryssfunksjonelle team «Task Force» Covid-19
    – Evnen til å snu seg rundt for kunden i en annerledes hverdag med relevant kommunikasjon!

    Foredragsholder: Mabel Moy – Assisterende kommersiell direktør, Altibox

  • Når kundeservice går viralt!
    – Strategi, takt og tone for Altibox’ sosiale medier-suksess! 

    Foredragsholder: Kjell Arild Nielsen – Senior digital manager, Altibox

  • Q/A

Webinaret avholdes i samarbeid med SAS Insitute.