ANFO-MBL-KAPERO-LOGOER

Merkevarens kommersielle kraft i den digitale verden

ANFO, MBL og Kapero inviterer annonsører til lansering av et nytt analyseprosjekt som tar for seg sammenhengen mellom merkevare, søk og effekt.

Prosjektet skal gjennomføres sammen med norske annonsører. På dette seminaret gir vi en tydelig introduksjon til hva prosjektet innebærer, og hvorfor innsikten det genererer vil være nyttig – både for de som ønsker å delta, og for bransjen som helhet.

I et marked der Google tar en stadig større del av medieinvesteringene, er det avgjørende å forstå hva søk faktisk bidrar med – både på kort og lang sikt. Hvordan påvirkes merkevaren? Hva får vi igjen for investeringene? 

På programmet:

  • Kapero presenterer prosjektet og bakgrunnen for initiativet
  • Erfaringer fra lignende arbeid i Sverige
  • Spørsmål og diskusjon

Det serveres kaffe og smørbrød – og du er ute i god tid før lunsj.

Arrangementet er forbeholdt annonsører.