MarTech_Eventbilde_2021

MarTech – Fra plattform til markedsføring

NB! Konferansen er åpen for registrering. Meld deg på og se når det passer deg!

På dagens digitale konferanse tar vi deg med på hele kundereisen fra plattform til markedsføring. Bli inspirert til hvordan du kan bygge en MarTech stack.

  • Hva må gjøres i dag for å sikre konkurransefortrinn i morgen? 
  • Hvordan kan du og ditt selskap forberede dere? 
  • Hva bør dere tenke på?

En MarTech stack er samlingen av teknologier og plattformer som markedsførere bruker for å optimalisere og å øke sine markedsføringsprosesser gjennom dagens fragmentere kundereise. 

Program:

Velkommen

Trygve Tellefsen, event- og konferanseansvarlig i ANFO


MarTech stack check, behovsanalyse og strategi

Sara og Thomas deler sine perspektiver på hvordan man lykkes med å utvikle en Martechstrategi som støtter markedsavdelingen og selskapet i å oppnå sine mål. 

Sara Saeme, Head of Adops & Martech i Publicis Groupe

Thomas Bjerkeli, Director Technology and Development i Publicis Groupe


Valg av plattform: Brief og orientering

Jørn Berg Nordlund, fagsjef virksomhetsarkitektur i Norsk Tipping


Sikkerhet og samhandling med nåværende system

Astri kommer til å snakke om sikkerhet og samhandling. I tillegg kommer hun til å presentere konkrete råd og tips på sikring av plattformen i forhold til rett håndheving rundt personvern og privacy. 

Astri Marie Ravnaas, Senior Engineer Information Security i Orkla


Rekruttering av nye team til nye system og tilbud/etterspørsel i markedet 

Anna ser på tilbud vs etterspørsel rundt dagens kompetanseønsker. Behov fra selskapene, trender blant kandidatene og kommer med gode råd på hvordan bygge en avdeling innen Martech. I tilegg vil hun fremme sentrale spørsmål knyttet til inhousing vs byrå.

Anna Blom Rian, rådgiver i Teft


Oppsett og drift av betalingsløsninger

Tobias Omnes, Partner- and Enterprise Account Manager, Norway & Nordics i Klarna

Geir Østby, Commercial Director i Klarna


What is important to take into consideration when setting up the next generation online store.

Julia og Hauk vil gå igjennom de sentrale punktene som må tenkes på når nettbutikken settes opp. De vil og gi konkrete tips at hva du som annonsør bør tenke på når du lager morgendagens nettbutikk. Alt for å sørge for en best mulig opplevelse for konsumentene og brukerne. 

Julia Paulsen, Nordic eCommerce Director i Elkjøp

Hauk Landsverk, Customer Experience Director i Elkjøp


5 tips for å lykkes med lojalitetsprogram – hvor kundeopplevelsen er i sentrum

Vibeke kommer til å gå igjennom konkrete tips for å lykkes med lojalitetsprogram. Kundeopplevelsen skal være i sentrum hele veien. Alt du bør tenke på fra den gode ideen til gjennomførbare planer. Samhandling, aktivering og engasjement står i fokus 

Vibeke Trasti, markedssjef Medeier og egenart i Coop Norge SA


Innsamling og analysering av data fra systemene

Kim Næss, Marketing Science Director, Data & AI i GroupM

Rune Albertsen, Client Director i GroupM


Finally getting MarTech set-up right

Choose the right platform, target audiences that are most likely to convert and improve ad spend efficiency to exceed a brand’s KPIs. All this, powered by agency trader’s expertise.

Charlotte Gretter, Global Project Director & Head of Marketing Technology (NO) i Omnicom Media Group Norway