LoyaltyDay_2024_Landingsside_1400x800 (1)

Loyalty Day 2025

Loyalty Day 2025 – Nordens største og viktigste konferanse for deg som jobber med lojalitet, CRM og 1:1-kommunikasjon!

Er du klar for å heve lojalitetsstrategiene dine til nye høyder? Da må du få med deg Loyalty Day 2025! Dette unike arrangementet samler de fremste ekspertene og innovative aktørene fra hele Norden – alt på én dag. Dette er konferansen for deg som ønsker å lære, utveksle erfaringer og knytte verdifulle relasjoner. 

Årets tema er INNOVASJON! Hvordan skal du ta neste steg i å utvikle ditt lojalitetsprogram og/eller kundekommunikasjon? Årets program vil inspirere, gi deg aktuelle caser og relevant foredrag som du skal lære noe av. 

Programmet, som vi deler fortløpende, vil blant annet berøre viktige temaer som:

  • De nyeste innovasjonene og teknologien som former lojalitetsfaget
  • Innovasjon er mer enn bare AI – lytt til dine kunder og bruk innsikt du allerede besitter!  
  • Hvilke nye lojalitetsmekanismer er de mest lønnsomme?
  • Koalisjonsprogrammer og partnersamarbeid – gir det nødvendig vekst?

Gjennom dagen får du innsikt og konkrete casestudier som gir stor læringsverdi for virksomheten din. Loyalty Day 2025 er den ultimate arenaen for deg som ønsker å være i forkant av utviklingen og oppdage nye løsninger for å styrke ditt lojalitetsarbeid.

Hold av datoen og sikre deg en plass til early-bird pris før 1. september.

Programmet oppdateres fortløpende.

08:20 – 08:55 Kaffe og registrering ☕️
09:00 – 09:10 Velkommen til Loyalty Day

Kristian Marthinsen | Nordic Head of Business Development, Oculos

Jan Morten Drange | daglig leder, ANFO

09:10 – 09:30 Loyalty State of the Union

ANFO og Oculos presenterer ferske tall og innsikt om hvordan markedet for lojalitetskonsepter og -programmer utvikler seg.

Eirik Harildstad | daglig leder, Oculos

Håvard Kvernaas Bakken | fagdirektør, ANFO

09:30 – 09:40 Loyalty Tech Innovation – Introduksjon
09:40 – 10:10 Loyalty Tech Innovation – Speed Updates (3 x 8 min)

Tre raske innsiktsbolker med konkrete trender og løsninger som er i ferd med å endre lojalitetslandskapet.

10:10 – 10:40 Pause og mingling
10:40 – 11:10 Fra app til handlekurv: Hvordan REMA 1000 bygger lojalitet gjennom innsikt, innovasjon og nye mekanismer

Øistein Burøy Olsen | Leder Digitale Kundeopplevelser i REMA 1000

Øistein jobber med utvikling og innovasjon av lojalitetsprogrammer for Rema 1000. Han har lang erfaring med å koble teknologi, forretning og kundeopplevelse. Han vil fortelle oss hvilke utfordringer man møter når man driver innovasjon i den norske dagligvarebransjen.

11:10 – 11:40 Bonusjegeren: Hva driver egentlig kundene dine?
11:40 – 12:00 How to provide real customer value with data and achieve truly seamless customer experience that leads to loyalty?!

Discover how data and new technology are reshaping loyalty and creating truly personalized, omnichannel customer journeys at Elkjøp. This session explores the digital shift, smarter use of insights, and the tech stack powering next-level experiences.

Julia Paulsen  | Director E-Commerce Nordics i Elkjøp

12:00 – 12:40 Digg lunsj og mingling 🍽️
12:40 – 13:10 Beyond the Transaction: Hvordan bygge emosjonell lojalitet og skape varige medlemskap

Marta Dragović | Senior Manager i LEGO Group

Marta utvikler globale lojalitetsstrategier og medlemskonsepter for LEGO Group. Hun har over ti års erfaring fra blant annet IKEA, med spisskompetanse innen CRM, merkevarebygging og kundelojalitet. Hennes drivkraft er å skape programmer som gir reell kundeverdi og varige relasjoner.

13:10 – 13:40 Retail Media: Den nye vekstmotoren for lojalitet og markedsføring
13:40 – 14:10 TBA
14:10 – 14:30 Pause og mingling
14:30 – 15:00 Cookies, lojalitet og digital markedsføring: Hva må du forholde deg til nå – og hva kommer?

Vebjørn Søndersrød | Partner og advokat i Føyen

Vebjørns spesialisering er innen personvern, digital markedsføring, lojalitetsprogrammer og e-handel. Han har lang erfaring med GDPR, markedsføringsrett, immaterialrett og informasjonssikkerhet. Søndersrød er en mye brukt foredragsholder og rådgiver innen skjæringspunktet mellom teknologi, jus og kundeopplevelser.

15:00 – 15:30 WTF!?

Vi har aldri visst så mye som vi vet idag, om hvor lite vi vet om i morgen. Verden er i endring, men de største endringene har ennå ikke skjedd.  Det gjelder for alle bransjer og disipliner, også i bank og i grensesnittet mellom menneske og maskin. I dette innlegget snakker Yngvar om hvordan DNB bruker moonshots-metoden for å forbli konkurransedyktig både på kort, mellomlang og lang sikt.

Yngvar Ugland | Leder av DNB NewTechLab

Yngvar er en kjent teknologileder  i DNB Emerging Business og en av Norges største teknologiinfluensere og ble nylig utpekt som Nordic AI Professional of the Year. Han er medforfatter av flere bøker og har vært Industriprofessor II ved Norges Handelshøyskole (NHH) i Bergen. Yngvar tar for tiden en nærings-PhD i kunstig intelligens ved NTNU og er aktuell med boken Moonshots-metoden. 

15:30 – 15:50 What AI does not tell us about loyalty…

AI is an amazing technology that appears to have the answers to everything but there is much more to loyalty

than what is written in text books such as:

● Loyalty works – here is the evidence!

● …but performance varies massively

● So what really drives behaviour change?

● And what elements really matter?

● And don’t forget that weird stuff works!

Iain Pringle | Managing Partner i New World Loyalty

Loyalty consultant, thought leader and producer of The Loyalty Podcast with extensive experience of all aspects of loyalty programme development gained from working with key brands including Virgin Atlantic, Avios, British Airways and Shell.

15:50 Avslutning og takk for i dag 🌟