inhouse

In-housing vs. byrå eller ja takk begge deler?

Å skape en vellykket in-house satsning krever endringsledelse og en genuin åpenhet for forandring. Flere og flere norske annonsører velger å gjøre mer av markedsføringen selv, fremfor å sette bort arbeidet til byråer og konsulenter. 

Å flytte mer kompetanse, teknologi og mediekjøp såkalt in-housing inn i egen virksomhet er en trend som har preget bransjen de siste årene, og har bare har blitt forsterket av pandemien viser «Bransjerapporten 2021» fra Teft. 
Denne trenden ble også trukket frem i «Den Store Annonsørapporten» til ANFO publisert i oktober 2020. Der ble det skrevet at over halvparten av annonsørene som deltok i rapporten sier at de planlegger å gjøre alt, eller mer enn halvparten av oppgavene inhouse.

Bør du satse på in-housing, ekstern byrå eller begge deler, det er noe vi håper å kunne gi svar på under dagens webinar.

Programmet blir lagt ut fortløpende.

Har annonsørene funnet balansen mellom in-housing og ekstern hjelp?

Håvard Kvernaas Bakken, Fagdirektør i ANFO


Hvor bør du starte når du skal vurdere in-housing?

Thomas Straw, Konsulent i Caulis


TBA

Ingrid Amundsen, Markedsdirektør i Coop


TBA

Thomas Johansen, Digital Director i PHD Norway


Ja takk begge deler

Kim G. Motrøen, Head of Marketing Operations i Møller Mobility Group 


TBA

Anorak Reklamebyrå

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker