1380x789_Loyalty-Day_img_large_v2

Loyalty Day – Early Bird pris frem til 7. oktober

Norges viktigste møteplass for deg som jobber med kundelojalitet, kundeinnsikt eller CRM!

Lojalitet: i dag, i morgen, og dagen etter det. På kundens – og lovens – premisser.

Kundenes krav, vaner og kompetanse er i kontinuerlig utvikling. Det påvirker måten vi bør kommunisere med dem på – til enhver tid. Samtidig blir innhenting av informasjon , og hvordan vi har lov til å bruke den, stadig strengere. Det betyr at vi må tenke nytt og smart – følge med i tiden.

Så hva skal til for at du skal kunne fortsette å bygge gode, men lovlige relasjoner, også i fremtiden? Hvordan kan du sørge for at kundene dine kommer tilbake igjen og igjen. Og igjen.

Det håper vi du skal få svar på dersom du deltar på Loyalty Day, der du møter noen av Norges beste folk innen lojalitetsmarkedsføring.

* Pris etter 7 oktober: ANFO medlem kr. 1.295,- / ikke medlem kr. 2.795,- ⎜ Oculos kunder kr. 1.295,- ⎜ Livestream fra kr. 995,- ⎜ Grupperabatt: kontakt anfo@anfo.no⎜Endring fra fysisk deltakelse til Livestream: senest 4 dager før konferansen. Deretter opprinnelig pris. ⎜ Pris ekskl. mva. ⎜ Påmelding er bindende.

Program oppdateres fortløpende
09:00 – 09:10 Velkommen

Thomas Rønnerud, kommersiell direktør i ANFO

Kristian Marthinsen, leder salg og marked i Oculos


09:10 – 09:30 Strawberry Universe – the next level of hospitality?

Hør hvordan lojalitetsprogrammet og medlemskontakten har bidratt til å ta Nordic Choice Hotels gjennom selskapets mørkeste epoke, og hvordan de har planer om å angripe fremtiden ved å sette medlemmene i førersetet. 

Håvard Uglem Hovdahl, Vice President Loyalty i Nordic Choice Hotels


09:30 – 09:50 Slik jobber Coop med lojalitet til 2 millioner medeiere

Gjennom å være en naturlig del av medlemmenes hverdag skal Coop fortsette å være forbrukernes foretrukne medlemsprogram. Vibeke vil snakke om hvordan Coop gjennom tiltak som familiemedlemskap, bruk av medeiere som ambassadører og ved å spille på både emosjonelle og rasjonelle drivere skal sikre at forbrukerne fortsetter å velge Coop.

Vibeke Trasti, markedssjef Mormerke, Medeier og EMV i Coop


09:50 – 10:20 pause

10:20 – 10:50 Hva, hvor mye og hvordan går du frem for å bruke førsteparts kundedata uten samtykke, uten å ta alt for høy risiko?

Vebjørn Søndersrød, advokat og partner i Advokatfirmaet Ræder


10:50 – 11:10 Data is like a cherry on top. Not the reason you buy the fr*@kin cake

Poeng og bonus er gode drivere. Men hvis du skal skape ekte merkevare kjærlighet og loyalitet, må det kanskje litt mer til? 
Charlene har lang fartstid og erfaring med merkevarebygging i 1:1 kanalene – og deler 3 tilnærming hun mener vi bør beherske hvis vi skal bygge lojalitet, på kundens premisser.

Charlene Walkoff, Director loyalty & customer engagement i Active Brands


11:10 – 11:40 Fra tradisjonelle kundereiser til hendelsesbasert kommunikasjon

Gjennom en tverrfaglig pilot, har DNB det siste året tatt i bruk nye metoder for optimalisering av sine kundereiser, såkalt «journey orchestration». 
Målet er å møte kundene med relevant informasjon, der de er, når de trenger det, med fokus på egne kraftfulle kanaler. 

Harald Heggelund, Head of CXM – fagansvarlig i DNB


11:40 – 12:40 Lunsj

12:40 – 13:00 BI

Matilda Dorotic, Associate Professor at Department of marketing, BI Norwegian Business School


13:00 – 13:20 Matas tænker loyalty og abonnement sammen – med stor succes

Matas har lansert Club Matas Plus. Et betalt lojalitetsprogram. Stefan vil gi oss innsikt i hvordan Matas fungerer og hvordan de kom opp med Club Matas Plus-konseptet – et betalt abonnement for bedre fordeler.
Hva er strategien bak å lansere et betalt nivå på toppen av det gratis Club Matas-medlemskapet?
Hva har vært de mest kritiske suksessfaktorene? Hvordan er Club Matas og Club Matas Plus? Og hvor sentral er denne strategien i selskapet som helhet?

Stefan Kirkedal, Head of customer insight, loyalty and Matas media i Matas


13:20 – 13:40 Kundeinnsikt og lojalitet – nøkkel til fremtidig suksess

Varner er et av Nordens største motekonsern, og består av butikkjeder som Cubus, Dressmann, Bik Bok, Volt, Carlings og Junkyard.
Lojalitet og kundeinnsikt er en nøkkel til fremtidig vekst, og med 7 millioner medlemmer har Varner sett effekten av data og lojalitetsprogrammene gjennom pandemien. Hvordan har de oppnådd 80 % identifisert handel? Hva har vært effekten av lojalitetsprogrammene så langt? Hvordan bruker de innsikten? Hva er planen for å skape personaliserte handleopplevelser i fremtiden?

Jørgen Sando, Data driven CRM & Customer Insight manager i Varner


13:40 – 14:00 Pause

14:00 – 14:20 OBOS

Kristin Møllerplass, Business Developer Loyalty program i OBOS


14:20 – 14:50  What 2023 Brings for Loyalty Programs?

In the next 3 years, 82% of businesses plan to double down on loyalty investment, and 7 out of 10 companies are going to revamp their loyalty program. Brace yourself, because you’ll need to stand out.

But how? The loyalty programs of 2023 need to provide answers for a looming recession, rising expectations, and the desire of customers to be SEEN AS SPECIAL.

In this keynote you will learn about the latest loyalty predictions for 2023 with trends, ROI and budget benchmarks from Antavo’s Global Customer Loyalty Report ‘23, before it becomes available to the greater public in December.

Zsuzsa Kecsmar, CMO and Head of Partnerships, Co-founder i Antavo

Eventsponsorer: