Anfo-logo-long_Kick-off

ANFO Effekt kick-off 2022

Bli med på Effekt kick-off!

Den Store Annonsørrapporten slo fast at «effekt fortsatt er en gordisk knute». Case konkurransen ANFO Effekt er i så måte et bidrag til å låse opp den knuten. Sammen med hele bransjen! 

Effekt kick-off er startskuddet for ANFO Effekt 2022 som tradisjonen tro ender opp med prisutdeling og festmiddag i mars 2023.

La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg tipsene du trenger for å hevde deg i årets ANFO Effekt.  Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra fjorårets konkurranse.

I tillegg vil du få med deg lærerike effekt bidrag fra flere eksperter innen fagfeltet.

Enten du planlegger å skrive ett eller flere case i år eller bare er opptatt av å lære mer om effekt – meld deg på Effekt kick-off.

Program:
09:00 – 09:30 Hva er ANFO effekt og hvorfor bør Du delta?

Håvard Kvernaas Bakken, fagdirektør i ANFO


09:30 – 09:50
Morgenstern/PowerOffice

Nikolai Nordan Riibe, rådgiver i Morgenstern


09:50 – 10:10
McDonald`s

Hege Bergland Ebbestad, Media & Customer Experience Manager i Food Folk Norge AS

Mari Husby, Senior Marketing Manager i McDonald`s Norge


10:10 – 10:30
Pause

10:30 – 10:50 Stå ut – om konsept, identitet og «distinctive brand assets»

Alle er enige om at det er viktig å bli husket og lagt merke til. Men man er ofte uenig om veien til mål. Svein Larsen mener at vi bruker for mye tid på å snakke om «distinctive brand assets™ og for lite på å snakke om identitet. Og at det i praksis fører til at man blir både vanskeligere å huske og mindre distinkt.  

Svein Larsen, rådgiver og partner i Atyp


10:50 – 11:10
Bulder bank

Tone Helene Angsund, konsulent i Trigger


11:10 – 11:30
Lerum

Ronny Solvik, markedssjef i Lerum


11:30 – 11:50

TBA