ANFO og Link Retail inviterer til en av våre mest populære konferanser som har vært arrangert i åtte år.
De beste fra sine fagfelt kommer og gir oss korte, konsentrerte, konkrete og ”to the point” foredrag om hva du må gjøre for å skape lønnsom vekst for din virksomhet. Vi kommer til å holde ett høyt tempo og garanterer en dag spekket med nytt og relevant innhold.
Alt innenfor Retail og Shopper Marketing på èn dag, med ny innsikt, grundig analyse og en rekke konkrete case som viser deg vekst i praksis. Her får du det nyeste innenfor retailteknologi, value engineering og ikke minst produktinnovasjon – fra hyllen og ut til shopper.
Vi vil selvsagt også ta for oss basisinnsikten i perfekte hyller, endereoler, kampanjer, kundestrøm, soner, og ser på hvordan verktøy som eye-tracking, mobil- og kamerateknologi kan hjelpe oss til å ta enda bedre beslutninger.
Dagen gjennomføres i egnede lokaler der vi følger myndighetenes retningslinjer for smittevern.
Denne konferansen er utsolgt. Ønsker du å stå på venteliste? Ta kontakt: anfo@anfo.no
Program:
Hvem er kunden?
Hvem er shopperen og hva styrer adferden i butikk?
Retail i endring
Fremtiden er nå og hvordan har pandemien påvirket shopperen og bransjen?
Innsikt i retail
Vi viser deg verktøyene som hjelper deg å ta riktigere beslutninger
Kommunikasjon i butikk
Riktig butikkmateriell øker salget betraktelig – vi viser deg hvordan
Optimale kampanjer og aktiviteter
Hvordan gjennomføre suksessfulle kampanjer i butikk?
Produktutvikling
Innovasjon og nyheter – hvorfor mislykkes så mange?
Hylle og fast plass, det viktigste stedet å jobbe
Hvordan få mest salg ut av hyllen?
Selg mer til flere!
Nøkkelen ligger i konvertering
Utnytt det arealet du har
Betydelig del av butikkens areal blir ikke besøkt av kundene – hva kan gjøres?
Grønn retail
Hvordan ta ansvar og redusere svinn