NB! NY DATO 21. OKTOBER 2025
Velkommen til frokostseminar hos ANFO! Denne morgenen setter vi søkelys på ANFO Effektprosjektet og de viktigste læringene vi har gjort så langt.
Program:
Vi tar et tilbakeblikk på delanalysene som allerede er gjennomført, og ser hvilke mønstre som peker seg ut når vi samler erfaringene.
Deretter presenterer vi vår nyeste og (forhåpentligvis) mest interessante rapport til nå: en analyse av 195 case i kategorien Vekst. Her får du innsikt i hvordan norske annonsører har skapt dokumentert vekst, og hvilke mål og strategier som går igjen hos de som lykkes best.
Seminaret passer for alle som ønsker en smart start på dagen med faglig påfyll, inspirasjon og muligheten til å møte bransjekolleger til frokost.
Kriterier for kategorien vekst:
Case hvor en virksomhet eller et merke over en tidsperiode på minimum 3 år har vist god utvikling og som kan dokumentere en klar sammenheng med godt markedsarbeid og de resultater som er oppnådd.