kundereise_bergen_v2

Fremtidens kundeopplevelser

Fremtidens kundeopplevelser er avhengig av teknologi. Over alt i bransjen har man begynt å ruste seg for en verden der forbrukeren har makt over sin egen data. En av de viktigste trendene som kan påvirke fremtidens kundeopplevelse er bruk av kunstig intelligens og automatisering. Nøkkelen til suksess ligger et sted i kombinasjonen av riktig bruk av teknologi og data, effektivt og kreativt innhold og smarte analyser. Hvilke tanker gjør bransjen seg om teknologikappløpet vi nå står i?

Vi har invitert fem aktører som deler sine perspektiver på morgendagens kundeopplevelser og teknologien som tar oss dit.

Alle aktørene skal svare på de samme 5 spørsmålene og de får 15-20 minutter for å presentere basert på sine perspektiver.

Spørsmålene vi får svar på:

  1. Hvilke forberedelser gjør dere for en fremtid uten tredjeparts-cookie?
  2. Hvordan skal dere jobbe med førstepartsdata på kort og lang sikt?
  3. Hvordan skal dere arbeide med kundelojalitet i fremtiden for å sikre effektiv markedsføring?
  4. Hvilke tanker har dere om bruk av AI-teknologi og automatisering knyttet til fremtidens kundeopplevelse?
  5. Hvilke faktorer blir sentralt for at din kundeopplevelse skiller seg ut i mengden?

Program for halvdagsseminaret:

Kl. 08:15 – Frokostservering

Kl. 09:00 – 09:20 – Velkommen, Fredrik Pettersson / ANFO

Kl. 09.20 – 09:40 – Christian Thu / Amedia

Kl. 09:40 – 10:00 – Hanne Gilje Sekse / Try OPT

Kl. 10:00 – 10:20 – Kenneth Westby / Sopra Steria

Kl. 10:20 – 10:45 – Pause

Kl. 10:45 – 11:10 Olle Alvemark / Curamando

Kl. 11:10 – 11:30 – Inger Lise Kalvik / Sbanken

Kl. 11:30 – 11:50 – Martin Bonnor / Adobe Experience cloud

Kl. 12:00 – Avslutning

Velkommen til et halvdagseminar i regi av ANFO og Amedia Salg Vest i Bergen, på Opus 16 torsdag den 2. februar kl. 09:00 – 12:00. Det serveres frokost fra kl. 08:15.