Anfo-logo-long_Kick-off

ANFO Effekt kick-off 2021

Dette er startskuddet for ANFO Effekt 2021 som tradisjonen tro ender opp med en prisutdelingen og festmiddag i feb/mars 2022. La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg spennende innsikt om effekt og kreativitet.
Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra ANFO Effekt 2020. 

Bli med på Effekt kick-off
Vi sees

Program kommer fortløpende

Velkommen til ANFO Effekt kick-off 2021

Håvard vil gi en kort innføring i hva ANFO Effekt er, hvilke kategorier du kan delta i og hva du må gjøre for å delta. Han vil også presentere året jury samt ta en prat med årets jurygeneral for å høre hva hun/han ser etter i et godt case.

Håvard Kvernaas Bakken, fagdirektør i ANFO


Hvordan skrive et godt Effekt case?

OMD er det mestvinnende mediebyrået i ANFO Effekt og Cathrine vil i dag gir noen tips og råd på hvordan skrive et godt Effekt case.

Cathrine Dalan, strategidirektør i OMD


Gullvinner i kategorien Smart Singel med caset «Minimeis – Verden på dine skuldre«
Annonsør: Minimeis

Lars Rimstad, rådgiver sosiale medier i Try Opt


Gullvinner i kategorien ny med caset «Grønnsaksvariant endrer en kjøttdominert kategori«
Annonsør: Mills/ Vita hjertego`

Cecilie Irminger Seim, merkevaresjef i Mills


Gullvinner i kategorien Smart Multi og vinner av Kantars innsiktspris med caset» Bruk av category entry points og distinctive assets for økt salg«
Annonsør: Grilstad

Ricardo Cuilenheim, strategy & client director i RED dentsu X


Sølvvinner i kategorien Smart Singel med caset «Hvordan Munkholm fant sin plass på middagsbordet og økte salget med 19%»
Annonsør: Ringnes

Tor Anton Bjørge, chief growth officer i UM Norge


Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker