content marketing

Content Marketing skolen

Slik lykkes du med Content Marketing / for annonsører

Det har aldri vært enklere å produsere og publisere innhold. Det har heller aldri vært vanskeligere å nå igjennom. Hvilke historier er det som bryter gjennom lydmuren? Hvordan får du mest mulig ut av innholdet ditt? Og hvorfor er det noen ganger mer effektivt at noen andre klapper deg på skulderen, enn at du selv slår deg på brystet?

Geelmuyden Kiese har utviklet en arbeidsmetodikk for innholdsmarkedsføring, for å sikre at du får mest mulig effekt av innholdet ditt. Denne måten å jobbe med innhold på, har ført til internasjonal oppmerksomhet (GK gikk til topps i VM i content marketing i 2017 og 2018).  

Hvem passer kurset for?

Markedssjefer og markedsdirektører

Digitale markedsførere

Performance managere

Innhold

  • Hva content marketing er og ikke er
  • Caser til å lære av
  • Metodikk: GK i7
  • Uttak – Kanaler: egenart og forskjeller. Målgrupper og personas. 
  • 10 bud – tips & triks.

Vi starter med å servere en enkel frokost fra kl 08:30 og skolen starter kl. 09:00

Foredragsholdere:

Marit Høvik Hartmann, Seniorrådgiver – Geelmuyden Kiese
Anette Rasmussen, Digital rådgiver og leadsansvarlig – Geelmuyden Kiese