En sterk økende etterspørsel etter spesielle løsninger utendørs, har skapt noen svært spennende kampanjer Clear Channel gleder seg til å vise frem. Annonsører bruker mer ressurser enn noen gang på å skape unike utrykk og engasjement for å lage løsninger som skiller seg ut.
- Hvordan gjør de det?
- Hva skal til og gir det resultater?
Vi ønsker at dette webinaret både gir innsikt i hvordan gode kampanjer blir til, men også gir inspirasjon til den neste, fantastiske løsningen som kommer nær deg, utendørs.
Foredragsholdere:
Isabel Brodtkorb Davis
Isabel er ansvarlig for Create løsninger hos Clear Channel, og har gjennom de siste 4 årene jobbet med å utvikle stadig nye muligheter og arenaer for kreativitet på utendørs. Hun har lang erfaring fra reklamebransjen, og har jobbet i byråene DDB, McCann og Suburbia.
Bjørn Erik Broady Aasebø
Bjørn Erik har over 20 års erfaring fra ulike roller innen utendørskanalen samt TV der han var kommersiell direktør i Nent Group i 6 år. I dag er han Head of Agency i Clear Channel med ansvar for både medie og reklame-byråene.