Bærekraft_2_842x595

Bærekraftig markedsføring – Er det mulig?

Det blir viktigere og viktigere å vise at man tar bærekraft på alvor som bedrift. Undersøkelser viser at bærekraftige bedrifter blir foretrukket over bedrifter som ikke er bærekraftige.

Fokus på kortreist, gjenbruk og miljø tar stadig mer plass i hverdagen, og alle må tilpasse seg.

Alt skal være helst produsert på riktig måte, pakket på riktig måte og distribuert på riktig måte. 

  • Er det egentlig lov for bedrifter som lever av at forbrukere kjøper varer å kalle seg bærekraftige?
  • Kan bransjer som lever etter et «bruk og kast»-prinsipp med hyppige produktlanseringer i tillegg si at de er bærekraftige?
  • Er bedrifter bærekraftige dersom de bare har miljøhensyn?
  • Blir bedrifter bærekraftige når de kjøper klimakvoter?
  • Hva er egentlig bærekraft og hvordan kan vi løse denne utfordringen med å bli bærekraftige?

Bli med på en dag fylt med gode foredrag, debatter og presentasjoner.

Program legges ut forløpene.

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker