I 2021 vant Møller Mobility Group og Harald A. Møller flere priser for sitt CRM- og kundedialogprogram. De vant blant annet beste bruk av e-post, samt beste B2C-case sammen med Merkle og Oculos. I dette seminaret deler teamet sine erfaringer med oss.
Hvordan har Møller håndtert utfordringen med personalisering, innhold, data og teknologi, og hvordan har man sikret seg den rette kompetansen, samt valg og bruk av verktøy? I dette webinaret forteller Kim Motrøen, leder for kunde og marked, hvordan Møller har lykkes med personalisering og med det skapt et tydelig økt kundeengasjement. Kim forteller om hvordan de har håndtert utfordringer og hvordan de har organisert seg, valg av partnere, og ikke minst resultatet av 3 år med hardt arbeid.
Videre diskuterer Kim med Adobe, Merkle og Oculos om fremtidens mål for Møller og hvilke erfaringer man kan ta med seg fra deres prosess. Her får vi gode råd om hvordan man kan drive prosessen for bedre personalisering og hvilke initiativer man kan ta allerede i morgen.
Foredragsholder:
Kim Motrøen – Direktor of Marketing and Customer Experience og leder for Harald A. Møller sitt inhouse-byrå
Panel:
Kim Motrøen
Toralf Waaktaard-Slovik – CEO Oculos
Ville Sivonen – Director of Martech Northern Europe Merkle
Martin Bonnor – Business Lead Norway Adobe Experience Cloud
Webinaret er produsert i samarbeid med Adobe.

Gjengen bak suksessen. Noen av dem vil du møte i webinaret. Fra venstre, Martin Bonnor fra Adobe, Ville Simonen fra Merkle, Elisabeth Vraalsen og Celin Vanay fra Møller, Toralf Waaktaar-Slokvik samt Møllers Kim Motrøen.