Employer branding står høyt på agendaen hos mange av landets arbeidsgivere, og nå er det klart hvem som skal vurdere årets beste initiativer. Vi har samlet en sterk og erfaren jury, bestående av eksperter fra ulike bransjer, for å finne de beste employer branding-casene i Norge.
– Det har vært en stor bredde i tiltak forrige år – jeg gleder meg til å se hva som sendes inn og hvordan de vurderes. Det er ikke alltid rett frem hvem som stikker av med de gjeveste prisene, da effekt teller 50 %. En kampanje kan se fantastisk ut fra publikums ståsted, mens andre tiltak som har gått noe under radaren viser seg å ha langt bedre ROI, sier jurygeneral Hans Petter Stub.
Frist for å sende inn case til årets ANFO Magnet Awards er 25. april.
– Vi er utrolig stolte over juryen, som representerer et bredt spekter av bransjer og kompetanseområder. Employer branding blir stadig viktigere, og vi ser frem til å løfte frem de mest inspirerende og effektfulle casene i årets konkurranse, sier Julie Rønning-Arstad som er konkurranseansvarlig i ANFO.

Jurymedlemmene i ANFO Magnet Awards 2025
- Camilla Dingsøyr, Sporveiene
- Danny Pellicer, Amedia
- Ellen Bergem, Rema 1000
- Fredrik Juul, Trigger
- Kristoffer Alderin, Stendi
- Gry Walstad, Skanska
- Ole Kristian Jonsrud, Sparebank1
- Lykke Skimten, Gjensidige
- Carlo Duraturo, Universum
- Ingrid Syrstadeng, NAV
- Hans Petter Stub, Whydentify
- Siri Conradi, Skatteetaten
- Sander Svardahl, TRY
- Rune Jevne Sjøhelle, PWC
Sammen skal fagjuryen evaluere innsendte employer branding-case basert på kriteriene innsikt/strategi, idé/løsning og effekt/resultat. I kategoriene Årets stillingsannonse og Åpen klasse vil juryen legge ekstra vekt på kreativitet.
– Vi har samlet en svært kompetent gjeng i juryen, fra både arbeidsgiver-siden og byråer. Den miksen pleier å skape gode diskusjoner, man får frem ulike synspunkt, sier Stub.
Frist for innsending av case er 25. april, og vinnerne kåres under en hyggelig prisutdeling 5. juni på Ingensteds i Oslo.
For mer informasjon om ANFO Magnet Awards og hvordan du kan delta, les mer her.