ANFO Effekt-juryen er klar!

Disse skal kåre Norges mest effektive markedsføringsjobber.

ANFO Effekt har befestet seg som den viktigste konkurransen for den markedsføreren og har engasjert hele bransjen siden 2012. Målet med ANFO Effekt er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. 

Effektmålinger er fortsatt en av våre største utfordringer i bransjen. Vi bruker gigantiske summer på markedsføring. Da har vi alle et ansvar for å gjøre dette best mulig. 

Årets DSAR (Annonsørrapporten) viste at å dokumentere effekt av markedsarbeidet fortsatt er en av annonsørenes største utfordringer. ANFO Effekt er med å gi heder til de som evner nettopp dette. ANFO effekt er også en enestående arena for læring og kompetansedeling på tvers av bransjer og fagfelt.

Dette er en håndplukket gjeng og jeg er overbevist om at de tar på seg denne oppgaven med iver og lyst. I år har vi både erfarne jurymedlemmer fra tidligere og friske ansikter med nye perspektiver. Siden konkurransen omfatter alle typer virkemidler, er det avgjørende med en jury som favner bredt. Samlet sett har vi fått på plass en jury med imponerende kompetanse, engasjement og forankring i hele markedsføringsbransjen, sier Håvard Kvernaas Bakken i ANFO.

Her er årets jury

VegarAngeloMindshare 
Samuel BeckmannNorwegian
Hege Bergland EbbestadMcDonalds
NicklasBohmanAnorak
Sten Bråthen EssenceMediacom
Kristina ChurchCarat
Mussa DagnewLyse
Cathrine  DalanWAL
HanneDanielsenVipps
Maria Egeland Los & Co
Glenn EngebretsenTV2
Lena EnghPosten
Stian  FarmenPerceptor 
CamillaForberg Bloom
HanneGilje SekseTry 
GroGrotleGjensidige
Camilla Halleraker Starcom 
KjetilHancke FramstadObos
Trine BygKantar  
Thea Helmen GrothOrkla
Aleksander Hetland smeh 
Inge Hofstad KjeilenDentsuX
Anne-Birgitte HøyerholtOpinion
Simen KjærTry
Stian  KristiansenTik Tok
Hanne EilenLohneSchibsted
Eirik MikalsenMorgenstern
Lovisa MorlingFoodora 
Kenneth Nordahl-Pedersen Hunderfossen
Jon Axel Nævestad 11:11
Torstein RafgårdOMD
Ingvar Sandvik Kantar Media 
GoharSheikhDeloitte
Carl-Adam SjølanderOMD
Joachim SkagengStorebrand
RobertStaaviAmedia
Svein ThalbergKLP
Heidi ThomassenBauer Media 
Herdis Wiborg KarlsenOrkla
Renate WiigDiplom – Is 
BjarteØgreyChannel Factory 

Fristen for innsendelse er 19. januar kl. 23.59.

Kategoriene i ANFO Effekt

  • Vekst 
  • NY
  • B2B
  • Bærekraft
  • SMART Tjeneste 
  • SMART Produkt/handel 

Spesialpriser

  • Kantar Innsiktspris
  • Bauer Media Merkevarepris
  • Grand Prix

Del dette innlegget: