Annonsørundersøkelsen DSAR

Nå i en kort periode er Den Store Annonsørrapporten gratis og tilgjengelig for alle!

Vi har lett spøkefullt omtalt den årlige lanseringen av DSAR for høstens vakreste eventyr. Helt der er vi nok ikke, men et lite høydepunkt for mange er vi nok. Prosjektet som etter hvert blir til bransjens mest etterspurte undersøkelse, har ANFO nå gjort i mange år. Vi er sikre på at dette er vår bransjes mest anerkjente, og etterspurte faktagrunnlag.

Kunnskap og innsikt er avgjørende for å fatte riktige beslutninger. DSAR viser hvordan du og dine bransjekollegaer ser på budsjetter, virkemidler, medieutvikling og samarbeidsrelasjoner. På DSAD i oktober avslørte vi tallene i årets ferske undersøkelse.

Å forutse hva som vil skje i fremtiden er ikke lett 

Det meste er i forandring. Skal vi lykkes i fremtiden, noe de fleste har planer om, vil det være avgjørende å ha vilje og evne til nettopp å endre seg. Sannsynligvis raskere og hyppigere enn noensinne tidligere.

Vi vet at rapporten brukes som bakgrunn for omorganiseringer, oppkjøp, strategiske veivalg og bedriftsetableringer. Dette gjør oss både stolte og ydmyke. Både media og våre medlemmers samarbeidspartnere refererer stadig til undersøkelsen. Og minst like viktig, funn i rapporten er grunnlag for gode faktabaserte diskusjoner i bransjen. Og vi liker faktabaserte diskusjoner gjør vi ikke? 

Vi er alle tjent med at flere blir bedre! 

Rapporten er alltid gratis tilgjengelig for ANFO sine medlemmer. Vi vet imidlertid at undersøkelsen etterspørres av stadig flere. Vi tar ansvar for bransjens utvikling og bidrar nå ved å tilgjengeliggjøre hele rapporten for alle.

Ønsker du å få tilsendt årets DSAR? Ta kontakt med ANFOs Monita Marie Ness på mail monita@anfo.no

Del dette innlegget:

Les også