Årets Young Lions Marketers 2024

Megan Muravez og Karoline Foss fra Orkla Confectionary & Snacks skal representere Norge i Cannes!

Forutsetningen for å delta i Young Lions er at du representerer en annonsør, og at du og makkeren din begge er under 30 år. I år som tidligere år, kårer vi i ANFO sammen med en fagjury hvem som skal representere Norge i kategorien Young Lions Marketers.

Årets Young Lions Marketers besvarelser og presentasjoner bærer preg av et gjennomgående svært høyt nivå, både på idé og presentasjonsteknikk. Juryen hadde en særdeles vanskelig oppgave med å vurdere de enkelte teamene opp mot hverandre.

Allikevel, vinnerteamets idé og presentasjonsevner uttrykker en helt egen samstemthet, de spiller hverandre gode og har eksepsjonelt god flyt i presentasjonen. Idéen benyttet i denne besvarelsen mener juryen allerede har styrket teamets egnethet og forberedelse til å kunne konkurrere internasjonalt i Cannes Young Lions Marketer. I tillegg til at vi ikke har den minste tvil om at teamet har svært gode presentasjonsevner og ville takle presset i en internasjonal konkurranse, er idéen ganske enkelt genial og vil kunne brukes som god forberedelse og inspirasjon i Cannes. Vinnterteamets besvarelse treffer også spikeren helt på hodet hva gjelder briefholder, Care, sitt hovedbudskap: «Unwrapping her potential».

Årets vinner av Young Lions Marketer 2024 er Megan Muravez og Karoline Foss fra Orkla Confectionary & Snacks.

Megan Muravez og Karoline Foss fra Orkla Confectionary & Snacks skal representere Norge i Cannes!

Del dette innlegget: