Shortlist Magnet Awards 2023_toppbanner

Shortlist

Endelig er shortlist i årets konkurranse klar og her får du hele oversikten!

Konkurransen ANFO Magnet Awards er en årlig konkurranse som anerkjenner fremragende prestasjoner inne employer branding. Konkurransen gir arbeidsgivere og byråene deres mulighet til å vise frem sitt beste arbeid med å skape en attraktiv arbeidsplass både for eksisterende og potensielt nye medarbeidere. 

Det er gledelig å endelig kunne offentliggjøre shortlist for ANFO Magnet Awards! Med rekordmange innsendinger har juryen hatt en enorm jobb med å lese, vurdere og sile ut de aller beste casene. Det har jevnt over vært svært solide case, og det er gøy å se både nye og mer etablerte navn på årets shortlist. Nå gleder vi oss stort til prisutdeling og bransjetreff den 15. juni.

Julie Rønning-Arstad, konkurranseansvarlig i ANFO

Shortlist i ANFO Magnet Awards 2023

Årets helhetlige employer branding 

  • Help, *all in one*
  • NRC Group og Try Råd, Et sporskifte
  • Sector Alarm, Employer branding
  • Widerøe, Med hjerte i lufta og beina på bakken
  • Mesta, Mesta søker bredt

Årets kampanje overfor egne medarbeidere

  • Sopra Steria, Sammen om å bli flere 
  • PwC, PwCs The Associates – En dokumentarserie om det første året i jobb som ung og nyutdannet
  • NAV IT, «Mind the gap» – full fagfest(ival) i byråkratiet
  • Los & Co og Glitre Energi, Navnejakten
  • Vipps Mobilepay, Vipps så var Vipps MobilePay et nytt selskap
  • VARD, VARD Social
  • Gyro og BDO, Race Zero, kampanje av Gyro for BDO Stor-Oslo

Årets kampanje overfor erfarne

  • NRC Group og Try Råd, Et sporskifte
  • Hyper og Cutters, Cutters by heart
  • NAV IT og Atyp, En av landets vanskeligste rekrutteringsjobber
  • Gjensidige, Jakten på tech-folka
  • Hyper of Håndverksgruppen, Åge fra HG

Årets kampanje overfor studenter

  • KPMG, KPMG Meet – Talk – Go
  • Byggenæringens landsforening (BNL) og Los & Co, Kommer dine fordommer i veien for barnas muligheter?
  • PwC, PwCs The Associates – En dokumentarserie om det første året i jobb som ung og nyutdannet
  • OBOS, Kampanje ovenfor IT-studenter 2022/2023
  • Veidekke, Til alle dere som elsker å bygge – fortsett med det / roadtrip med simulator
  • Skanska Norge, Grensesprenger

Årets stillingsannonse

  • Lyse, Hverdagshelt søkes
  • Fremtind, Vafler og kos
  • Stendi, Moralen er: Bli BPA-assistent!
  • Stendi, 98% blind 100% fartsblind
  • Visma, Språk som virkemiddel       

Åpen klasse

  • Hyper og Cutters, Cutters by Heart
  • Superponni, Ponnigalopp – en spilllingsannonse
  • Sector Alarm, Forglemmegei
  • Knowit, Apply or die
  • Vinmonopolet, Livet på Polet

Antallet case som har kommet på shortlist varierer noe på tvers av kategoriene. Dette kommer av at casene enten har blitt vurdert til samme poengsum av juryen, at poengsummene har ligget svært tett opptil hverandre, eller at juryen på andre måter har vurderte at casene fortjener anerkjennelsen som en plass på shortlist gir. 

Del dette innlegget: