Både Mark Ritson og hans mini MBAs har blitt godt kjent også i det norske markedet. WFA (World Federation of Advertisers) har på vegne av sine medlemmer fremforhandlet en rabatt på 30% på disse skolene. Dette gjør at vi nå har gleden av å tilby Ritsons mini MBAs til en mye hyggeligere pris enn normalt.
Mini MBA i Marketing starter 4. april – meld deg på med knappen under for å motta rabattert pris
Mini MBA i Brand Management starter 25.april – meld deg på med knappen under for å motta rabattert pris
Mini MBA-kursene bidrar til å:
- Forbedrer evnene til markedsføring og merkevareledelse, for både enkeltpersoner og team
- Gir et felles språk, erfaring og prosesser
- Tilrettelegger for trening på avstand, uten reise, hvor som helst i verden
Slik gjennomføres kursene:
- Kursene tilbys til hver delegat via et online dashbord – de vil få tilsendt en lenke for å registrere seg som er spesifikk for deres e-postadresse.
- Det varer i 12 uker og består av 10 online videoleksjoner, tilhørende lesninger valgt av Mark, og Q&A-økter hver annen uke.
- Ved slutten av hvert kurs er det en valgfri vurdering som blir gradert.
- Mini MBA i markedsføring tar omtrent 2-3 timer per uke. Mini MBA i merkevarebygging tar omtrent 3-4 timer per uke.
- Alt innhold er tilgjengelig på forespørsel og imøtekommer dermed en travel timeplan, sykdom, arbeidstrykk og ferier.
Nyttige lenker til video case-studier:
- CASE STUDY BRAND MANAGEMENT – SIMPLOT
- CASE STUDY MARKETING – YAKULT
- LINK TO TESTIMONIAL VIDEO – COLES SUPERMARKET – LISA RONSON CMO
- CASE STUDY CAMLOT
Linker til Mini MBA-sidene:
- LINK TO MINI MBA WEBSITE: Here you will find course differentiation, their respective syllabuses, and the individual module video-overviews.
- LINK TO MINI MBA CORPORATE TRAINING