FN sine Bærekraftmål er godt kjent av de fleste av oss. År 2030 nærmer seg og vi har hastverk! Derfor gjør ANFO, WFA (World Federation of Advertisers) og 44 andre land sammen med Kantar et stort globalt forskningsprosjekt. Hvor langt har vi kommet? Hvilken rolle kan vi som markedsførere ta for å være en del av løsningen for en mer bærekraftig fremtid?
Undersøkelsen vil ta ca 11 minutter å besvare og denne gang er det kunder/brand owners som er målgruppen. Undersøkelsen er anonym og resultater presenteres i aggregert form. Siste frist for å gjennomføre denne undersøkelsen er 28. februar.
Undersøkelsen er denne gang på engelsk. (Om du foretrekker kan du alternativt gjennomføre den på fransk, spansk eller mandarin!)
På forhånd tusen takk for at nettopp du tar deg tid til å hjelpe oss alle med å fremskaffe ytterligere innsikt rundt disse krevende utfordringene.
Vi i ANFO vil selvfølgelig dele funnene fra undersøkelsen med våre medlemmer når prosjektet er gjennomført.