ANFO har en lang og stolt tradisjon som kompetansesenter for norske markedsførere. Årlig setter vi opp et stort antall konferanser, skoler og andre faglige møteplasser. Veldig mye av det vi setter opp er også gratis for våre medlemmer. Og når det er betalt er prisen langt lavere for ANFO medlemmer.
Vi har lenge vært overbevist om at deling av erfaring og kompetanse er det som skal til for at vi som bransje skal utvikle oss og stadig bli bedre. Vi i ANFO gjør også flere større undersøkelser i markedet. Vi vet hva du som markedsfører er opptatt av. Og siden vi vet det adresserer vi også det i våre konferanser, nettverk, skoler og konkurranser.
Det våre medlemmer er mest opptatt av kan grovt sett grupperes i tre hovedgrupper;
- Markedsteknologi i alle former. Herunder brukeropplevelser, utfordringer i den digitale medieverdikjeden. Inkludert personvernutfordringer, plattformene og datasikkerhet.
- Alt som har med effekter og effektiv kommunikasjon å gjøre.
- Øvrig; Inklusive samfunnsansvar, bærekraft og mangfold.
I løpet av 2023 vil vi regelmessig komme innom til disse temaene. For dette er tema som krever at vi både går i dybden og repeterer!
På vårt første frokostmøte i januar, under overskriften Smart Start, er det Forbrukertrender og Reklame/medietrender som står på agendaen. Levert av henholdsvis Opinion og IRM.