Premiere på Gullskjermen

Prisutdelingen Gullskjermen har gått av stabelen - ANFOs fagdirektør Håvard Kvernaas Bakken var jurygeneral.

Vår egen fagdirektør Håvard Kvernaas Bakken har ledet juryen og har tidligere uttalt til Kampanje at -TV står seg som en av de kraftigste kanalene vi har. Det viser all forskning.

Årets jury i Gullskjermen består:

  • Ricardo Cuilenheim – Strategy Director i Red Dentsu X
  • Dag Ormåsen – Nordic Buying Director i Publicis Media
  • Therese Becke – Adm.dir i TA/ Pol
  • Beathe Stangeland Eide – Business Development Director i PHD
  • Jarle Thalberg – Mediedirektør i GroupM
  • Linda Norheim – Founder and partner i Maverix AS
  • Håvard Ose – Analysesjef i Mediacom

Kategoriene i Gullskjermen er:

  • Beste TV-nykommer
  • Best bruk av sponsorat
  • Best bruk av innhold
  • Askeladden
  • Best bruk av TV

Les mer om Gullskjermen her.

Vinnerne i Gullskjermen 2022:

Best bruk av produktplassering
Freia – sendt inn av Wavemaker

Best bruk av sponsorat
Comfyballs – sendt inn av Marketing Toolbox og Viaplay

Beste TV-nykommer
Strim – sendt inn av Red Dentsu X

Askeladden
Coop Grill Perfekt – sendt inn av PHD/WAL

Best bruk av TV
Extra – sendt inn av PHD/WAL

Vi gratulerer alle vinnerne i Gullskjermen 2022!

Les mer om alle vinnerne på Kampanje her.

Før selve prisutdelingen fikk Håvard noen minutter til å trekke frem et par høydepunkter fra Den Store Annonsørrapporten 2022 til stor glede for deltagerne i salen.


Er du medlem av ANFO, men har ikke mottatt Den Store Annonsørrapporten? Ta kontakt med oss på anfo@anfo.no for å få tilsendt din utgave.

Del dette innlegget: