Hun kommer fra stillingen som Content Manager i The Well, der hun har vært i fire år. Tidligere har hun jobbet som ansvarlig for sosiale medier i Kremmerhuset.

Stillingen i ANFO er nyopprettet og er en erkjennelse av at vi ønsker å få mer ut av den svært omfattende mengden av potensielt innhold vi sitter på. Aktivitetsnivået i ANFO er høyt. Ikke bare har vi en rekke konferanser og skoler. Fysiske, hybride og digitale. Vi har et økende antall nettverksgrupper, vi drifter flere selvreguleringer og bransjeordninger, vi står bak bransjens kanskje viktigste konkurranser og vi deltar aktivt og initierer gjerne diskusjoner i bransjen. Summen av alt dette er en massiv mengde meget relevant innhold.
«Vi er overbevist om at Julie, med sin erfaring og utdanning er riktig person til å løfte oss videre her. Alt er i endring. Da gjelder det å ha evnen til å se på egen virksomhet og egne aktiviteter med nye øyne. Vi tror genuint at det er riktig av oss å skape mer innhold med utgangspunkt i våre møteplasser og vår faglige forankring.»
Det er Jan Morten Drange i ANFO som sier dette.
«Jeg ser fram til å bli en del av den dyktige gjengen i ANFO. Her får jeg jobbe med landets fremste markedsførere, og vi står foran mange spennende oppgaver jeg gleder meg til å ta fatt på. ANFO er en sentral aktør for nettverksbygging og kompetanseheving i bransjen, og jeg gleder meg til å bidra med engasjerende innhold.»
Det er nyansatt Innholdsprodusent i ANFO, Julie Rønning-Arstad som sier dette.