Torsdag 18. november var det duket for en konferanse som nylig er tatt inn under ANFO-paraplyen – Loyalty Day. Dette var startskuddet for et langsiktig samarbeid mellom ANFO og Oculos, som har arrangert Loyalty Day i flere år.
Totalt 370 deltakere var påmeldt arrangementet, noe som vitnet om at programmet var et besøk verdig. Både annonsører og leverandører var på scenen og det ble også delt ut pris til hvem som regnes som best på personalisering på nett i Norge.
Vår britiske foredragsholder, Sharon Dawson fra Walgreens Boots Alliance, poengterte at bonuspoeng aldri vil holde alene og at man må bringe mer til torgs for å skape langvarig lojalitet. Andreas og Julia fra Elkjøp la vekt på viktigheten at alle i selskapet må ha et forhold til kundeklubben, kanskje spesielt de i frontlinjen. I tillegg fikk vi også et oppsiktsvekkende og overraskende innlegg fra juridisk hold som kanskje for noen var verdt deltakelsen i seg selv.
Arrangementet fikk sammenlagt terningkast 5 av deltakerne. Fikk du det ikke med deg? Se det på ANFO-TV!
Du kan fortsatt se hele foredraget til Sharon Dawson fra Walgreens Boots Alliance.
Alle foredrag på Loyalty Day:
▶︎ Gir Loyalty noe effekt? Og hvilke utviklingstrekk ser vi i Norge og internasjonalt?
Truls Røise, kommersiell direktør og partner i Oculos
Kristian Marthinsen, Head of Sales and Marketing i Oculos
▶︎ Bedre kundeopplevelser – Bedre kundedialog – Mer Effektiv markedsføring
Kim G. Motrøen, Acting Director of Marketing and Customer Experience i Møller Mobility Group
▶︎ Loyalty 2.0 – How Elkjøp is pushing customer centricity to the next level in practice
Julia Paulsen, Nordic eCommerce Director i Elkjøp
Andreas Einesson, Nordic Loyalty Manager i Elkjøp
▶︎ The Subscription Movement – hva er det som gjør at betalte lojalitetsprogram er så effektive?
Jon Erik Ofstad, partner i Subscrybe
▶︎ The changing face of loyalty programmes – a world beyond points
Sharon Dawson, Head Of Marketing and Customer Development at Walgreens Boots Alliance, Retail Pharmacy International
▶︎ Personaliseringsindex 2021 – hvem er best i Norge på personalisering på nett?
Jacob Sjönander, Commercial Director & Co Founder Triggerbee
Toralf Waaktaar-Slokvik, administrerende dir. Oculos
▶︎ PARK Styling’s abonnementsreise
Rene Piper Laursen, Entrepreneur – Park Concept A/S ( Også founder of Bianco Footwear)
▶︎ Mitt Hageland – bakgrunn, erfaringer og effekt av innføring av moderne lojalitetskonsept med bonus
Øyvind Krohn, dagligleder i Hagelandgruppen
▶︎ Markedsføring av kundeklubber og lojalitetsprogram – med eller uten samtykke?
Rune Opdahl, partner i Wiersholm
▶︎ Loyalty efforts done right, works. If it hasn’t for you – you’ve done it wrong. This is how to change it.
Felix Kruth, eCommerce Product Director i Voyado
▶︎ «Let’s talk about loyalty», with the top international loyalty host Paula Thomas
Paula Thomas, «Lets talk loyalty»