SE VIDEO ▲

Diar

ANFO toget fosser frem og vi presenterer her vår nye hovedsponsor: Diar.

Hva er det Diar driver med?

– Vi er et ett år gammelt selskap eid av Aller Media og Amedia. Samarbeid er viktig i mediebransjen og det er vi et godt eksempel, sier Kathrine Saastad, CEO i Diar. Vårt fokus er innen digital markedsføring og det siste året har vi blant annet brukt på å få på plass teknologier og produkter.

Hvorfor ønsket dere å bli samarbeidspartner med ANFO?

– Kredibilitet er viktig for oss og vi har hatt mye kontakt med ANFO om ulike problemstillinger. Vi er opptatt av å finne ut hva markedet trenger – ikke hva vi i Diar trenger.

Se videoen her ovenfor og hør samtalen mellom Kathrine og Thomas Rønnerud, sponsor- og medlemsdirektør i ANFO.

Hvilke enkeltsaker synes du ANFO setter på agendaen?

– Det krever veldig lite for å poengtere utfordringer, men det som er krevende er å jobbe med faktiske løsninger. Det gjør ANFO. Lovgivningen er fremtredende og krevende og vi står ovenfor et skifte der man ser det datajuridiske opp mot det tekniske. Dette er et viktig område fremover.

Hvordan vil markedsføringsbildet bli i fremtiden?

Hvis vi ser under panseret så vil nok teknologien være annerledes i fremtiden. Det er naturlig at vi vil få flere aktører i markedet, «wallgarden» vil bli viktigere og så håper jeg på mer samarbeid i bransjen.

Hva er Diar?
Et joint venture eid av Aller Media og Amedia. Et selskap på publisistsiden som står 100% på utsiden eierne. Fokus er å utvikle løsninger og produkter innen digital markedsføring. Mer info HER

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker