Hanne_Årets foredragholder_Blogg_992x500

Utsatt, men aldri glemt!

Vi er tilbake med Årets Foredragsholder for de to siste årene på DSAD den 14. oktober.

2020 og store deler av 2021 vil gå inn i historien som en av de aller rareste periodene i moderne historie. I fjor på DSAD betød det at den årlige utdelingen av prisen for Årets Foredragsholder ble utsatt. En god sak som dette kan imidlertid ikke ligge på vent en dag lengre enn nødvendig.

Vi krysser fingre og tær for at ting normaliserer seg i løpet av sommeren. På DSAD i oktober skal vi derfor dele ut Årets Foredragsholder i ANFO for de siste to årene. Altså en kombinasjon av foredrag fra digitale og fysiske eventer.

Inntil da kan du studere selve adelskalenderen eller «inspirasjonslisten» nok en gang.

Årets foredragsholder

Prisen for Årets foredragsholder deles ut for å vise at vi setter pris på våre gode faglige venner som hvert eneste år hjelper oss med en viktig del av ANFO sitt arbeid, nemlig konferansevirksomheten.

En av ANFO sine oppgaver er å sette fokus på aktuelle tema og utfordringer tidlig, og alltid ut fra markedsførerens perspektiv. Våre kompetansearenaer gir en blanding av inspirasjon og praktisk anvendbar kunnskap. I en jungel av mange konferanseaktører er ANFO en av de aller viktigste. Med svært edle motiver setter vi fag og inspirasjon på agendaen. År etter år. Mange har debutert her, og svært mange har fått sitt gjennombrudd på ANFO-scenen.

De 11 siste vinnerne

2018-2019: Hanne Norstrøm-Ness, Vipps (nå NoA Consulting)

2017-2018: Lise Tangen Hansen, Penetrace

2016-2017: Kathinka Kock Sommerseth, Storebrand (nå OBOS)

2015/2016: Magnus Strømnes Bøe, Red Performance (nå Folq)

2014/2015: Preben Carlsen, Trigger (nå Go Good)

2013/2014: Aina Lemoen Lunde, PR Operatørene (nå DNB)

2012/2013: Dag Inge Fjeld, BTF Innsikt

2011/2012: Øystein Hagen, SDG (nå ÆRA Strategic Innovation)

2010/2011: Pål Børresen, Schibsted (nå Penetrace)

2009/2010: Njål Berge, Indianer (nå Gresvig)

2008/2009: Aimar Niezwiedzki, Mediacom (nå Peloton)

Historiens første spesialpris

I 2019 var det én aktør som dominerte finaleheatet. Det var Vipps. Med en slik dominans valgte ANFO å se litt bort fra statuttene og dele ut historiens første spesialpris. Med tre forsøk og tre kandidater rett i finalen valgte vi å gi en helt egen spesialpris til Vipps.

Vipps-laget som stod bak denne bragden i 2019 var fra venstre: Kine Merete Bergseth, Hanne Norstrøm-Ness og Elisabeth Haug.

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker