Magnet Awards hedrer årets beste kommunikasjonsarbeid innen «employer branding» og rekruttering. Med en slik konkurranse gir vi også forskjellige arbeidsgivere muligheten til å måle krefter med hverandre.
Ekstremt lærerikt å delta
– Den læringen som oppstår når du lager case til konkurransen er ekstremt lærerikt, sier Håkon Svebak, Manager Employer Branding & Sponsorships i DNV. De har bl.a. vunnet gull i kategorien «Årets helhetlige employer branding». Se video ovenfor der han tar en prat med ANFOs Trygve Tellefsen om deltakelse og egne erfaringer med employer branding.
Vurderer du å delta? Her er Håkons gode tips:
- Kort er godt! Kom fort til poenget.
- Dokumenter innsikt og fortell hva dere gjør og styr unna synsingen.
- Få med Hva var utfordringen, hva gjorde dere og hva ble resultatet.
Første gang i regi av ANFO
2021 er første gang ANFO arrangerer Magnet Awards. Vi setter kunnskap i system og lærer av hverandre, det er også slik vi tenker i våre andre konkurranser: ANFO Effekt og MMM.
Formålet med Magnet Awards er å hedre de beste arbeidene innen rekruttering og «employer branding». Ved å løfte frem de beste arbeidene, skaper vi grobunn for læring. Ved å dele det vi lærer blir vi alle flinkere og kan slik heve nivået i hele bransjen.
Frist for innsendelse 26. april. Heldigital prisutdeling 8. juni.
De kampanjene du kan delta i har du gjennomført i perioden april 2020 til og med april 2021. Kampanjene vurderes ut i fra: Strategi (25%), kreativitet (25%) og effekt (50%). Det eneste unntaket er åpen klasse, der kreativitet teller 100%.
Du kan sende inn i følgende kategorier:
- Årets kampanje overfor studenter
- Årets kampanje overfor erfarne
- Årets kampanje overfor egne medarbeidere
- Årets employer branding-talent
- Åpen klasse
- Bærekraftig HR
Gratis deltakelse. Lurer du litt på hvilken type bidrag du kan sende inn kan du godt kikke på vinnerne fra fjoråret. KIikk på linken og bli både opplyst og inspirert ▼