Mediekjøp – hvorfor må det være så komplisert?

Se video der Thomas og Håvar fra Publicis deler gode erfaringer.

Medielandskapet er mer fragmentert enn noen gang, og kompleksiteten fortsetter å øke i en bransje som allerede kan oppleves som uoversiktlig.
Dette gjenspeiles ikke bare i strategiske diskusjoner og dokumenter, men også i annonsørenes hverdag.

På MarTech dagen 2020 delte Thomas Bjerkeli og Håvar Sesseng erfaringer og perspektiver på hva som skal til for å redusere kompleksiteten, og hvordan Publicis har tatt utgangspunkt i kundenes vanligste utfordringer for å utvikle en løsning som skal forenkle annonsørhverdagen.

Se flere faglige videoer på ANFO-TV

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker