Thomas Rønnerud_Medlemsvideo
Foto: RedAnt

Vi har plass til flere!

Bli medlem fra 2021 og få resten av 2020 på kjøpet!

Vi skriver snart november og det går mot de to siste månedene av et ekstraordinært år. ANFO har hatt en solid medlemsvekst i koronatiden, noe som tyder på at det er viktigere enn noen gang å stå sammen som bransje.

Vi har både ønsker om, og plass til, flere medlemmer. Bli medlem fra 2021 og få resten av 2020 på kjøpet!

Det skal være lett å forsvare kostnaden ved et medlemskap i ANFO. Etter mange av våre medlemmers egne erfaringer er kontingenten en utgift til inntekts ervervelse.

Videoproduksjon: RedAnt

I videoen ser du hva noen av våre medlemmer sier om oss. Flere medlemmers synspunkter kan du også lese om HER

Noe av det viktigste du får som medlem:

  • Seminarer og skoler: De aller fleste seminarene er inkludert i medlemsskapet! Vi tilbyr også kompetanseheving i skoler, webinarer, podcast mm.
  • Konkurranser: ANFO Effekt og MMM som hedrer effektiv kommunikasjon på alle plattformer.
  • Nettverk: Vi driver flere fagspesifikke nettverk hvor du møter kolleger i andre organisasjoner.
  • Juridisk: Vår egen advokat tilbyr medlemmene bistand innen markedsføringsrett, personvern og forretningsjus samt egne veiledere og standardavtaler.
  • Selvreguleringsordninger: Vi drifter Fim, MFU og Godkjent Callcenter – bransjens prefererte alternativ til reguleringer og forbud.
  • Internasjonalt: ANFO informerer om og følger med på den globale utviklingen innen sentrale interesseområder for markedsførere.

For mer informasjon og tilbud på medlemskap, ta kontakt med Thomas Rønnerud på mail thomas@anfo.no eller telefon: 400 63 859.


«Det er selvsagt også en stor fordel for oss at seminarer er inkludert i medlemskapet.»

Karianne Salicath, Department Manager Advertising & Media i Telenor Norge

«Særlig innen markedsføringsteknologi opplever jeg at ANFO har tatt ansvar.»

Thorbjørn A. Unneberg, direktør kundemøte Norsk Tipping

«Mills har vært medlem i ANFO i en årrekke, og jeg kan anbefale det på det sterkeste til alle andre annonsører og markedsførere.»

Lars Marius Lauten, marketingdirektør i Mills

Del dette innlegget: