A nightmare on Tech Street

På MarTech-dagen fikk vi høre på Marius fra Orkla hvordan han har klart å identifisere 6 faser i et mareritt...

ANFO fortsetter sitt fokus på å opplyse annonsører og øvrige aktører i bransjen om utviklingen innen MarTech.

På MarTech-dagen den 10. september – årets viktigste event om MarTech fikk vi høre på Marius hvordan han har klart å identifisere 6 faser i et mareritt, som tilfeldigvis også stemmer overens med fasene man opplever som markeds- og annonse teknolog.

Han vil ta oss gjennom et mylder av nedturer og oppturer. Fortvilelse og glede, samt en haug av konsulenttimer spredt jevnt utover.

Marius Guldbrandsen, Manager, Marketing Technology & Consumer Data – Orkla Marketing & Innovation

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker