«DNB Kapitalgapet» beæret med Kantars innsiktspris

Kantars Innsiktspris ble i år gitt til DNB. Prisen gis til en kreativ idé som bl.a. hatt sitt utspring i et godt strategisk innsiktsarbeid. Dette oppfyller DNBs case Kapitalgapet med glans.

Med Innsiktsprisen ønsker vi å hedre noen som åpenbart ikke har hatt flaks, men hvor en effektiv kreativ ide har hatt sitt utspring i et godt strategisk innsiktsarbeid, der man virkelig har forstått markedet og forbrukerne. Kantar er stolte over å hvert år kunne dele ut Innsiktsprisen på ANFO Effekt.

PÅ prisutdelingen til ANFO Effekt ble Årets Innsiktspris delt ut til DNB med caset «DNB Kapitalgapet». Vi gratulerer DNB med velfortjent pris!

Juryens begrunnelse: Det er mye godt innsiktsarbeid i årets ANFO Effekt, men ett case står klart ut. Her har man virkelig gravd dypt og bredt for å avdekke og belyse et samfunnsspørsmål av stor betydning. Innsikten er tilgjengeliggjort allmennheten og man har har satt samfunnsspørsmålet på den politiske og kommersielle agendaen. 

Vi retter et stort takk til:

Kantar

Foto: Paal Audestad

Del dette innlegget: