Den nyetablerte «Bauer Medias årlige Merkevarepris» går til ANFO Effekt-caset med de sterkeste merkevarebyggende resultatene gjennom langsiktig og konsistent markedsarbeid. I år er vinneren Codan Forsikring – en liten utfordrer i stor vekst. Vi gratulerer!
Juryens begrunnelse: Årets vinner av Bauer Medias Merkevarepris illustrerer på en fremragende måte viktigheten av å både tenke kortsiktig og langsiktig i markedsarbeidet. Caset viser til svært god effekt av å flytte fokus fra kun kortsiktige salgsaktiviteter til langsiktig, konsistent merkevarebygging. Spesielt imponerende er dette fordi vinneren opererer i en svært konkurranseintens bransje ofte preget av et kortsiktig fokus på pris. Juryen er imponert over den teoretiske tilnærmingen vinneren har lagt til grunn for utforming av optimal mediemiks og ikke minst evnen til å tørre å ta valget og stå i det over tid. Årets vinner er modig! Vi gratulerer en liten utfordrer i stor vekst – Codan Forsikring med Bauer Medias Merkevarepris.
Vi retter et stort takk til:
Foto: Paul Audestad