Effekt – nå som nettkurs

I samarbeid med Publicis Groupe har vi laget et nettkurs basert på suksessen «Effekt: Boken som gir deg 10 grunnleggende regler for å lage reklame som virker». Nå kan du sitte hjemme eller på jobb og lære om hvordan lage reklame som virker.

«Det er vanskeligere enn noen gang å være reklamekjøper. Det er flere valgmuligheter, mer støy rundt hva som virker og mindre tid til å lykkes enn noen gang før.»

Espen Haugen, Anders Hopsø Erikson og Catharine Mitlid, forfattere av Effektboken

   

Det helt nye nettkurset er basert på kapitlene i boka. Hver modul i kurset gir deg teori, case og intervjuer med noen av Norges dyktigste annonsører. Kurset vil være et praktisk anvendbart verktøy for å gjøre de grunnleggende tingene riktig, og illustrerer dette ved å drøfte hva som beviselig fungerer best.
 

Disse 10 delene tar vi for oss i nettkurset:

  1. Målsetting – Sett harde og sammenhengende mål
  2. Penetrasjon – Gå for nye kunder først
  3. Budsjettfordeling – Bruk mest penger der de kaster mest av seg
  4. Tilgjengelighet – Bli enklere å huske for å bli enklere å kjøpe 
  5. Mediebudsjettet – Invester nok til å vokse
  6. Medievalg – Velg kanaler som virker 
  7. Kreativitet – Gjør kreativitet til et kommersielt fortrinn
  8. Fame – Bli berømt
  9. Langsiktighet – Jobb langsiktig, det vil lønne seg
  10. Måling – Vit om det virker

Kurset krever ingen forberedelse, men deltakere som er kjent med innholdet i Effektboken, vil ha størst utbytte. Hvert kapittel avsluttes med en test. Deltakere som gjennomfører alle testene og svarer minst 80% rett får en sertifisering på gjennomført kurs.  

PÅMELDING HER

Ta en kikk på Effektboken HER

Del dette innlegget: