ANFO-TV en on-demand løsning

ANFO-TV er en seksjon hvor vi legger ut digitale konferanser, webinarer og opptak som har interesse for våre medlemmer. Noe av dette er åpnet for alle.  Andre ting vil være eksklusivt for våre medlemmer og konferansedeltagere.

Ser du noe som er lukket som du gjerne skulle sett på? Ta kontakt med thomas@anfo.no eller send ham en SMS på 400 63 859. Da kommer det nok et passord tilbake ganske omgående. Thomas er grei sånn.

Case

Å skape bilder med lyd

Gjennom dette webinaret får du se og høre caseløsninger på hvordan bedrifter kan bygge merkevare gjennom å skape en lydidentitet. Du får innsikt i hvorfor bruk av podcast og radio er viktig, og hva lyd bringer med som virkemiddel.

Se on-demand
Case

MMM digital kick-off

Få med deg 1 time fylt med inspirasjon og læring til årets Max Marketing Mix konkurransen.
Vi presenterer årets jury, viser deg hvordan du skriver et godt MMM case og sist men ikke minst presenterer noen av fjorårets vinner case.

Se on-demand
Case

Hvordan rekruttere frivillige?

Det å rekruttere blir mer og mer utfordrende for de fleste selskaper. Om man skal rekruttere frivillige til en organisasjon som opererer på flere ulike lokasjoner med et lavt budsjett, blir utfordringen kanskje enda større. Se hvordan Amedia hjalp Redningsselskapet med å skaffe rekordmange frivillige.

Se on-demand
Case

Visste du dette om lyd?

Du blir mer synlig av å bli hørt
Musikk i markedskommunikasjon og markedsføring øker effekten med 30%
Lyd endrer adferd
Kun 38% av multinasjonale merkevarer har definert lyden av merkevaren
Vær tydelig i din audiovisuelle kommunikasjon

Få gode lyd-tips av Kristoffer Vangen fra Bauer Media.

Se on-demand
Case

Hva er samtalebasert reklame?

I dette webinaret presenterer Cavai kort hva samtalebasert reklame er, hvordan gjør man dette på best mulig måte. De har også med noen case fra annonsørene og viser til konkrete praktiske eksempler. Casene blir presentert av annonsørene selv.

Se on-demand
Case

Når kundeservice går viralt!

I samarbeid med SAS Institute vil vi i ANFO løfte frem noen suksesshistorier. Først ut er Altibox og deres arbeid med kundeservice på sosiale medier. De klarer å skape en facebook-post om driftsstans om til fredagsunderholdning, og får voldsomt med engasjement fra sine følgere. Hva er strategien bak? Lønner det seg, og hvordan jobber kundeservicen til Altibox?

Se on-demand