ANFO-TV er en seksjon hvor vi legger ut digitale konferanser, webinarer og opptak som har interesse for våre medlemmer. Noe av dette er åpnet for alle. Andre ting vil være eksklusivt for våre medlemmer og konferansedeltagere.
Ser du noe som er lukket som du gjerne skulle sett på? Ta kontakt med thomas@anfo.no eller send ham en SMS på 400 63 859. Da kommer det nok et passord tilbake ganske omgående. Thomas er grei sånn.
Hvordan skal selskaper komme i gang med klimaarbeidet, uten å snuble inn i grønnvasking?
Foredraget passer spesielt godt for selskaper som gjerne vil sette klima på agendaen (i dag), men ikke helt vet hvor de skal begynne. Og for bedrifter som som vil lære mer om hvordan man kan lykkes med å formidle sine klimatiltak til omverdenen på en engasjerende og effektiv måte.
Gjennom dette webinaret får du se og høre caseløsninger på hvordan bedrifter kan bygge merkevare gjennom å skape en lydidentitet. Du får innsikt i hvorfor bruk av podcast og radio er viktig, og hva lyd bringer med som virkemiddel.
Sandra Nordheim fra XXL forteller om hvordan de har skapt suksess på Snapchat i form av både taktiske og merkebyggende budskap.
Få med deg 1 time fylt med inspirasjon og læring til årets Max Marketing Mix konkurransen.
Vi presenterer årets jury, viser deg hvordan du skriver et godt MMM case og sist men ikke minst presenterer noen av fjorårets vinner case.
Det å rekruttere blir mer og mer utfordrende for de fleste selskaper. Om man skal rekruttere frivillige til en organisasjon som opererer på flere ulike lokasjoner med et lavt budsjett, blir utfordringen kanskje enda større. Se hvordan Amedia hjalp Redningsselskapet med å skaffe rekordmange frivillige.
Du blir mer synlig av å bli hørt
Musikk i markedskommunikasjon og markedsføring øker effekten med 30%
Lyd endrer adferd
Kun 38% av multinasjonale merkevarer har definert lyden av merkevaren
Vær tydelig i din audiovisuelle kommunikasjon
Få gode lyd-tips av Kristoffer Vangen fra Bauer Media.
I dette webinaret presenterer Cavai kort hva samtalebasert reklame er, hvordan gjør man dette på best mulig måte. De har også med noen case fra annonsørene og viser til konkrete praktiske eksempler. Casene blir presentert av annonsørene selv.
I samarbeid med SAS Institute vil vi i ANFO løfte frem noen suksesshistorier. Først ut er Altibox og deres arbeid med kundeservice på sosiale medier. De klarer å skape en facebook-post om driftsstans om til fredagsunderholdning, og får voldsomt med engasjement fra sine følgere. Hva er strategien bak? Lønner det seg, og hvordan jobber kundeservicen til Altibox?
Slik løste Aller Consept Store problemstillingen « Hvordan styrke avsenderidentiteten til Talkmore i reklamen deres»
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.