Du vil få konkrete tips om:
· Hvordan du kan sjekke at dere er på rett kurs med interne evalueringsmetoder
· Hvordan bruke data fra VOC, CRM, NPS og Google Analytics etc. mer effektivt
· Hvordan holde oppmerksomheten til kunden i alle kanaler og få dem til å komme tilbake etterpå?
Om foredragsholder:
Ronny Ellefsen, Senior Tjenestedesigner i AntiDiffer AS
La det være sagt med en gang. Covid-19 pandemien har akselerert den digitale transformasjonen vi har hørt om i en årrekke. Selv ikke den mest ekspansive trendforsker eller innovasjonsdirektør kunne gjort dette bedre. Nå vet vi hva disruption er!
Fims forhåndsvurderinger gir annonsørene mulighet til å sjekke ut fremtidig influencermarkedsføring.
Nå gjenstår det å se om Forbrukertilsynet følger opp klagen mot Amazon.
ANFO sparker i gang det nye året med et heldigitalt event: Rethink Retail.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Arbinsgate 2, 0253 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.