Om kurset:
I dette kurset vil du lære viktigheten av å definere din digitale stemme på sosiale medier, og hvordan dette bør gjøres for nettopp deg og din bedrift. For hvordan skaper man en digital destinasjon som skaper dialog og salg med sitt publikum egentlig?
Du vil få en verktøykasse med konkrete tips om:
La det være sagt med en gang. Covid-19 pandemien har akselerert den digitale transformasjonen vi har hørt om i en årrekke. Selv ikke den mest ekspansive trendforsker eller innovasjonsdirektør kunne gjort dette bedre. Nå vet vi hva disruption er!
Fims forhåndsvurderinger gir annonsørene mulighet til å sjekke ut fremtidig influencermarkedsføring.
Nå gjenstår det å se om Forbrukertilsynet følger opp klagen mot Amazon.
ANFO sparker i gang det nye året med et heldigitalt event: Rethink Retail.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Arbinsgate 2, 0253 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.