Rethink Retail

  • Online

19. NOVEMBER, 2020

08:20 - 14:00

Velkommen til Rethink Retail.

ANFO i samarbeid med Schjærven Reklamebyrå gir deg en dag med inspirasjon og konkrete tips om hva som må til for å lykkes med å legge til rette for fremtidens handleopplevelser.

 

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

Program

09:00 – 09:05 Velkommen
Thomas Rønnerud, sponsor- og medlemsdirektør – ANFO

09.05 – 09:25 Hvordan Klarna har blitt et av verdens største fintech selskap, med fokus på brukeropplevelse og merkevarebygging
Thomas Elvestad, Marketing Direktor – Klarna Norge

09:25 – 09:55 Det er bedre å bli sett en gang enn å bli oversett mange
Are Thu, Head of Business Intelligence – Re:Media

09:55 – 10:15 Black Friday hver dag: Innovasjoner i last mile under og etter pandemien
Alexander Haneng, direktør for digital innovasjon i Posten og Bring

10:15 – 10:35 Pause

10:35 – 11:00 Varehandelens ringvirkninger
Maja Flaatten, seksjonsleder marked og digitalt salg i DNB.

11:00 – 11:25 Hvordan svenske Nicks økte salg og distribusjon med sitt Amazon partnerskap
Pierre Magnusson, Head of E-Commerce hos NICK’S.

11:25 – 11:50 Hva har gjort at Kid har klart seg bra ?
Anders Fjeld, Ceo i Kid/ Hemtex.

11:50 – 12:35 Lunsj

12:35 – 13:00 Kreativiteten er død. Lenge leve kreativiteten!
Øivind Eide og Espen Skrolsvik, kreatører i Schjærven Reklamebyrå

13:00 – 13:25 NorgesGruppen med ny datadreven mediesatsning
Truls Fjeldstad, Marketing and Business Intelligence Director i Norgesgruppen, CEO i Sylinder AS

13:25 – 13:50 Neste generasjon setter kursen; hvilke forventninger må du levere på for å skape videre vekst innen retail?
Nina K. Hareide-Larsen, Client Partner i Facebook

Nytt fra ANFO