Her tar Håvard oss igjennom den tredje av korona trackern av ANFO!
ANFO har nå gjennomført den 3. målingen siden koronavirusutbruddet. Målet er naturligvis å følge hvordan annonsørene og bransjen løpende opplever situasjonen her og nå, og ikke minst hva man tror og mener om den nære fremtid. Hva tror man vil skje med planer og budsjetter?
Fims forhåndsvurderinger gir annonsørene mulighet til å sjekke ut fremtidig influencermarkedsføring.
Vi i ANFO gjør markedsundersøkelser ganske hyppig. For andre år på rad har vi gjort en undersøkelse i landskapet for buzzord og bransjeuttrykk. Responsen på denne relativt tabloide saken har vært overraskende stor.
Nå gjenstår det å se om Forbrukertilsynet følger opp klagen mot Amazon.
ANFO sparker i gang det nye året med et heldigitalt event: Rethink Retail.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Arbinsgate 2, 0253 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.