ANFO i samarbeid med Kantar inviterer til frokost-webinar. Siste Effekt vitaminpille før innlevering av ditt ANFO Effekt case.
In our post-COVID world, many marketers are cutting marketing and media investment. This is putting an increased emphasis on campaign effectiveness and profitable returns to ensure brands extract the most possible value from every Krone, EURO or $ spent. There are many factors which can be used to improve advertising returns, but the advertising multipliers that really matter are not those being prioritised by marketers. This presentation reviews published econometric evidence, and then contrasts the hierarchy with results of a new survey of global marketers
Webinaret er på engelsk
Eventsponsor
La det være sagt med en gang. Covid-19 pandemien har akselerert den digitale transformasjonen vi har hørt om i en årrekke. Selv ikke den mest ekspansive trendforsker eller innovasjonsdirektør kunne gjort dette bedre. Nå vet vi hva disruption er!
Fims forhåndsvurderinger gir annonsørene mulighet til å sjekke ut fremtidig influencermarkedsføring.
Nå gjenstår det å se om Forbrukertilsynet følger opp klagen mot Amazon.
ANFO sparker i gang det nye året med et heldigitalt event: Rethink Retail.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Arbinsgate 2, 0253 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.