Det er en kjent sak at Facebook og ANFO har vært uenige ved flere anledninger. Det har hendt før, og vil nok helt sikkert skje igjen. Samtidig har vi også respekt for det Facebook har oppnådd, det er uomtvistelig en suksess.
ANFO inviterte til en faglig samling i form av et Webinar. Her holdt Facebook et innlegg hvor de fortalte om nyheter, utfordringer og muligheter. I tillegg svarte de på spørsmål fra ANFO-medlemmer.
Nå gjenstår det å se om Forbrukertilsynet følger opp klagen mot Amazon.
ANFO sparker i gang det nye året med et heldigitalt event: Rethink Retail.
Først ut i denne webinarserien er medlemsbedriften og AdTech selskapet Madington.
For andre år på rad har vi gjort en undersøkelse i landskapet for buzzord og bransjeuttrykk. Se resultatene her!
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Arbinsgate 2, 0253 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.