AdTech: Datakappløpet

2. SEPTEMBER, 2021

FRA KL: 09:00

Vi har invitert 16 aktører i bransjen til å svare på noen sentrale og viktige spørsmål.
Alle blir stilt de samme spørsmålene, og får 10-15 minutter til å svare ut fra sitt perspektiv.

  1. Hvordan kommer dere til å forberede dere til fremtiden uten tredjeparts cookie-data?
  2. Hvordan kommer dere til å jobbe med førsteparts data på kort og lang sikt? 
  3. Hvordan skal det samles inn data som kan kombineres med flere kilder? Hvilke premisser ligger til grunn for å ha best grunnlag for å levere den beste dataen på innsikt, aktivering og rapportering? 
  4. Hva med DMP, DSP og SSP – Hvem kommer ha til å ha kontroll på hvilken del av verdikjeden fremover? 
  5. Hvordan sikrer du at brukeren får best mulig brukeropplevelse?

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

Program

Velkommen
Fredrik Pettersson, direktør teknologi i ANFO

 

Heia Norge!
Kathrine Saastad, CEO i DIAR

 

Fremtiden krever en dynamisk tilnærming til teknologi, ikke legg alle eggene i en kurv
Emanuel Broberg, Digital Director I Re:Media

 

En Krystal Klar datastrategi er en Naturli’ del av fremtiden
Marius Gulbrandsen, Head of Marketing Technology & Consumer Data i Orkla

 

It’s first party time
Jan Berthrand Danielsen, Senior Account Director i Adform

 

Cookieless – når noen sier fra himmel og helvete, ser jeg bare muligheter
Torgeir Telle, data and audience manager i GroupM

 

Førsteparts data fra norske medier gir innsikt, verdi og effekt for norske annonsører
Christian Thu, VP Ad Sales i Amedia

 

Hele festen halve kaken
Daniel Granlund Bredahl, direktør mediestrategi og investeringer i OBOS

 

En ny æra for attribusjonsanalyse og systemforståelse
Henning Tunsli, CEO i Penetrace

 

Don`t  be late to the party
Christian Haneborg, Director Marketing Service i Schibsted

 

Fra person til innhold
Tomas Borgen Torgersen, Chief Commercial Officer i Kobler

 

Samtykke til annonsering – slik tar vi tilbake kontrollen over kundedataen på nett
Aleksander Aas, kundedirektør i Oculos

 

På tide å bli personlig!
Sara Saeme, Head of Adops & Martech i Publicis Groupe

 

Fremtidens Markedsavdeling – innsikter som endrer landskapet for Marketing før 2030
Liv Anne Holst, Head of Marketing and Communications i Bisnode

 

Fra kringkasting til kundeforhold
Pål Andreas Dahl, Data og Målgrupper i TV

 

Digital effekt i det nye internettet
Adrien Bjørnskau, General Manager, Media i RED dentsu X

 

Data Trumfer Alt!
Victoria Schultz, kommersiell direktør i Sylinder

Nytt fra ANFO

Hvordan rekruttere mangfoldig

Nettverksrekruttering forekommer i stor grad innad i bransjen, og mange stillinger utlyses aldri. Dette hindrer rekruttering av nyutdannede, og er et stort hinder for å

Les mer »