ANFO Nettverk. Eksklusivt for våre våre medlemmer

Det å samle riktige mennesker og jobbe faglig med felles utfordringer og problemstillinger, vil i de fleste tilfeller være effektivt og langt mer kompetansebyggende enn om man gjør jobben hver for seg. Det merker vi også.

Nettverkene møtes 2-4 ganger i året. Tematikk og fremdrift utvikles i gruppen. Hvert møte varer gjerne to timer og kan ofte ligge rett i forkant eller etterkant av andre konferanser. Det kan også føre til at vi har eksklusive workshops eller innlegg med til tider eksklusive tilreisende foredragsholdere.

For øyeblikket har vi følgende grupper:

Adtech Programmatisk
I denne gruppen sitter representanter for Norges kanskje mest digitalt fremoverlente bedrifter. Bl.a. for å diskutere digitale utfordringer, hvordan implementere Media Charteret, personvern og GDPR osv.

Markedssjef
Denne nettverksgruppen er etablert for våre medlemmer som ikke har de store avdelingene og fagmiljøene rundt seg. Virksomheter hvor det sitter en eller noen få personer med markedsføringsansvaret, og med mange av de samme oppgaver, problemstillinger og utfordringer som større aktører har.

Content Marketing
Et nettverk for bedriftsintern kompetanse knyttet til innholdsmarkedsføring. Aktuelle tema er selvreguleringsordning for Influencere, samt en Vær Varsom plakat for Content marketing.

CMO
Et nettverk bestående av en rekke CMO og markedsdirektører. I dette nettverket tar vi opp tema av prinsipiell og universell karakter som CMO rollen, organisering av markedsavdelinger og så videre.

Juridisk
Denne nettverksgruppen er for de som har markedsføringsrett og personvern som sentrale arbeidsoppgaver. Fokuset er erfaringsutveksling og idébank for ANFOs arbeid med lobbyvirksomhet og utarbeidelse av veiledere og bransjenormer.

CRM og datadrevet
Denne nettverksgruppen er for våre medlemmer med særlig interesse for datadrevet og direkte markedsføring. Aktuelle deltakere er ledere og mellomledere, og nettverket har fokus på nyheter og erfaringsutveksling.

Kundeservice og Callcenter
Denne nettverksgruppen er for de som benytter telefonen aktivt både utgående (Callcenter) og inngående (Kundeservice). Aktuelle deltakere er ledere og mellomledere, og nettverket har fokus på telefonen som kanal. Sentrale elementer er nyheter, erfaringsutveksling og sosialt samvær.

Er du interessert i å være med, eller har du idéer til tema for en fremtidig gruppe?

Ta kontakt med oss i ANFO på anfo@anfo.no

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker