
Det viser den ferske undersøkelsen ICMF Barometer for 2021, som tar tempen på innholdsmarkedsføring i Europa.
Fem ting som kan gjøre at du unngår de verste flausene neste gang du holder foredrag.
Hva vil 5G egentlig betyr for folk flest? Sindre og hans kollegaer på Telenor jobber for fullt med utrullingen av det nye mobilnettet.
Endringene har vært mange siden 12. mars. Hvordan vi handler, hva og hvordan vi spiser, hva vi ser på og ikke minst hvem og hvor mange vi er sammen med.
Mange snakker om «Digital advertising in a post cookie time». Selv om vi noen ganger skulle tro det, er det hverken snakk om dommedag eller at en ny verden som har gjenoppstått.
Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Arbinsgate 2, 0253 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.