God sommer!

Kjære ANFO medlem og andre venner av ANFO! Tiden vi har vært igjennom er en tid som mangler sidestykke. Fra en dag til en annen var veldig mange av oss plassert på hjemmekontor. Som medlemsorganisasjon var akkurat den overgangen ganske uproblematisk. Men den kom brått og vi var heller ikke

Les mer

Gjestekommentar: Er vi digitalt blendet?

Har vi blitt så digitalt blendet at merkevarestrategien har kommet i skyggen? Etter 10 år med marketing i Orkla og flere år i Procter & Gamble har jeg lyst til å dele med meg noen refleksjoner. Den aller viktigste prioriteten for marketing har alltid vært, og vil alltid bli, å

Les mer

Fremtidens markedsfører

Å være markedsfører i dag er en krevende øvelse. Vi i ANFO vil gjerne slå et slag for markedsføreren og bransjen forøvrig ved å synliggjøre hvilke utfordringer man møter som markedsfører. Sammen med WFA (World Federation of Advertisers) og nasjonale organisasjoner som ANFO i 28 forskjellige markeder har vi gjort

Les mer

Europeiske superstjerner til ANFO webinar

Vi opplever utfordrende dager. Korona viruset har snudd opp ned på vår verden med bl.a. store reduksjoner i reklame- og markedsføringsinnsats. Hvordan skal man som markedsfører opptre i slike tøffe tider? To av europas superstjerner skal geleide oss faglig gjennom dette webinaret. Selveste Peter Field, The Godfather of Effectiveness, sammen med Orlando

Les mer

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker