
Høydepunkter fra den årlige juridiske oppdateringen
Arrangementet Lov & Rett gikk av stabelen torsdag 24. mars og ble ledet av ANFOs advokat Carsten Gunnarstorp.
Arrangementet Lov & Rett gikk av stabelen torsdag 24. mars og ble ledet av ANFOs advokat Carsten Gunnarstorp.
Hvorfor er det viktig med Employer branding? Følg webinaret og bli litt klokere!
Det var mange glade vinnere på ANFO Effekt og her er et knippe blinkskudd fra kvelden. Bildene lastes ned ved å høyreklikke på bildet du ønsker og lagre. Foto: Helge Brekke
Bak caset Bulder utfordrer – Bulder Bank står Trigger Oslo, Line Up Film, Schibsted – vinnerne av Kantars Innsiktspris 2021
Bauer Medias Merkevarepris gikk til Solo – En vekstreise i et cola-dominert marked. Bak caset står Solo, Ringnes AS, Initiative og Try.
Historiens femte Årets Birøkter gikk til Lerum for deres formidable resultater, tross små budsjetter.
Med caset «Junkfood»: Fra skjellsord til kvalitetsstempel tar McDonald’s gull i kategorien Smart Multi i tillegg til å få ANFO Effekts Grand Prix 2021.
ANFO gratulerer alle vinnere i ANFO Effekt 2021!
«ANFO Effekt feirer tiårsjubileum i år og vi ser allerede frem til ti nye år med kåringer av bransjens mest effektive caser» sier Jan Morten Drange.
I de siste årene har employer branding blitt stadig viktigere. Kampen om de beste arbeidstakerne er knallhard og i mange tilfeller like viktig, og utfordrende, som markedsføringen av egne produkter og tjenester. Selv om ditt selskap har en sterk og anerkjent merkevare, betyr ikke det nødvendigvis at arbeidsplassen har et
Viser til din kommentar med tittel; Google: Vi åpner gjerne bøkene våre, men personvern er viktigere enn profitt. Jeg vil så gjerne tro på det du sier i overskriften, men må innrømme at jeg sliter med det. Det tror jeg veldig mange andre gjør også. Den noe nedlatende kommentaren er
ANFO Effekt, bransjens kanskje aller viktigste konkurranse, er ti år i år 🎈
De store vinnerne på mediemarkedet måler seg selv uten bruk av tredjeparter.
Cannes Lions er for markedsføreren alt hva man kan drømme om. Det ligger liksom i navnet. International Festival of Creativity.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen
Kongens gate 21, 0153 Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.