Vinnere i ANFO Effekt 2018

Prisutdelingen av Norges beste markedsføringskampanjer var den 7. februar på Wallmans i Oslo. Her er hele oversikten av de 31 prisvinnerne samt 3 spesialpriser. Vi gratulerer allesammen! Smart Singel: DIPLOM: Hurtigruten Svalbard: 48 opplevelser på 48 timerMed: Los & Co, GR&EI DNB: 24-timers bunadsforsikringMed: Try, Vizeum  Kolonial.no: Grill 2018 –

Les mer

Google skatt nok en gang?

Mediebedriftenes bransjeorganisasjoner i Norge, Sverige, Danmark og Finland argumenterer for egen bransje og egne interesser når de igjen tar til orde for en særskilt digitalskatt, en såkalt Google-skatt. ANFO Annonsørforeningen er imot en særnasjonal omsetningsskatt, da dette i praksis vil bety økte kostnader for norske annonsører og markedsførere. Det vil

Les mer

Google skatt, konkurransekraft og norske arbeidsplasser

Stortingets behandling av forslaget om en såkalt «Google-skatten» ble i første omgang utsatt, men det er nå varslet at Stortinget skal ta stilling til saken i midten av mai. Forslaget ble stillet av stortingsrepresentant Une Bastholm fra MDG, som ber Stortinget om å utrede en særnorsk skatt for selskaper med

Les mer

Nei til særnorsk «Google-skatt»

I disse dager behandler Stortinget et forslag som gjerne omtales som ”Google-skatt”. Forslaget er stillet av stortingsrepresentant Une Bastholm fra MDG. I sitt forslag ber representanten Stortinget om å utrede en særnorsk skatt for selskaper med digitale inntektsmodeller. Forslagsstiller mener det er på tide med en oppdatering av skattesystemet både på

Les mer

Google-skatt

ANFO er på saken og har dialog med rette instanser i Finanskomiteen på Stortinget. I disse dager behandler Stortinget et forslag som gjerne omtales som ”Google-skatt”. Forslaget er stillet av stortingsrepresentant Une Bastholm fra MDG. Forslagsstiller mener det er på tide med en oppdatering av skattesystemet både på nasjonalt og

Les mer

Vinnere ANFO Effekt 2017

Vi gratulerer alle vinnere! Smart Singel: Diplomer: Color Line Cruises: Smil i HorisontenMed: OMD, Bring, Netlife, Mondelez, Morten Hornburg Norsk Tipping: Telefon til HamarMed: Red Media Consulting, Per Høj Dr. Oetker: Målgruppeinnsikt og utradisjonelle markedsaktiviteter ga braksuksess og kategorivekst!Med: PHD Media, OMG Research Bronse: Coca-Cola Zero: Coca-Cola Zero Sugar på

Les mer