Favoritt i reprise: ANFO-sangen

Urpremiere! Jon Niklas Rønning har laget en helt egen ANFO-sang som han fremførte på Den Store Annonsørdagen 2019. Her har han fanget opp mange inntrykk og uttrykk fra bransjen: Doffen, DAB og radiotall, OMD, PHD, CMO, brand safe, likerklikk, Elect og ANFOs kritiske kommentarer i Kampanje. For å bare nevne

Les mer

Årets foredragsholder 2018-2019

Med tre forsøk og tre kandidater rett til finalen fikk Vipps historiens første spesialpris. Tittelen Årets foredragsholder 2018-2019 fikk de også med sin egen Hanne Norstrøm-Ness. Gratulerer! Prisen for Årets foredragsholder deles ut for å vise at vi setter pris på våre gode faglige venner som hvert eneste år hjelper

Les mer

Årets Foredragsholder: Siste 10 års vinnere

Prisen som Årets Foredragsholder er en utmerkelse som henger høyt blant bransjefolk. Den 10. oktober kåret vi vinneren for 2018-2019 – Hanne Norstrøm-Ness fra Vipps. Med rundt 150 foredrag i året er det stor konkurranse om å vinne den gjeve tittelen. Prisen har lang tradisjon i ANFO og formålet er ganske enkelt

Les mer

Problematisk programmatisk? Eller ikke?

Stephen Chester fra ISBA, deler erfaringer på årets DSAD! Sammen med PwC er de i ferd med å gjøre en omfattende studie for å etterprøve modellen «The programmatic waterfall». På DSAD deler de erfaringene sålangt. Vi gleder oss! «The ISBA programmatic supply chain study is a high visibility, end-to-end industry

Les mer

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker