Top10-ANFO_NY

Reviewing the Top 10 drivers of advertising profitability

  • 15. desember, 2020
  • 09:00 - 09:45
  • Online
  • GRATIS FOR ANFO-MEDLEMMER ⎟ IKKE-MEDLEMMER: KR 500,- ( EKSKL. MVA)

ANFO i samarbeid med Kantar inviterer til frokost-webinar.  Siste Effekt vitaminpille før innlevering av ditt ANFO Effekt case.

In our post-COVID world, many marketers are cutting marketing and media investment.  This is putting an increased emphasis on campaign effectiveness and profitable returns to ensure brands extract the most possible value from every Krone, EURO or $ spent.  There are many factors which can be used to improve advertising returns, but the advertising multipliers that really matter are not those being prioritised by marketers. This presentation reviews published econometric evidence, and then contrasts the hierarchy with results of a new survey of global marketers

Webinaret er på engelsk

Foredragsholder:
Duncan Southgate, Global Brand Director, Media -Insight Division at Kantar

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker