Er du en ambisiøs markedsfører under 31 år som drømmer om å representere Norge i en av verdens mest prestisjefylte konkurranser? Young Lions er din sjanse til å vise frem talentet ditt og konkurrere mot de beste innen markedsføring under Cannes Lions i juni 2025!
Vi inviterer deg til årets kick-off, hvor du vil få alt du trenger for å bli inspirert og forberedt. På scenen deler tidligere vinnere sine erfaringer fra Cannes, og du får faglig påfyll fra Lovisa Morling i Foodora. Dette er også en perfekt anledning til å lære mer om konkurransen og hvordan du kan bli Norges representant i kategorien Marketeer.
Viktige kriterier for å delta i Young Lions Marketer
- Du må være ansatt i et selskap (ikke byrå – de har en egen kategori).
- Du må være under 31 år.
For de som ikke kjenner til Cannes Lions, så er dette markedsføringens svar på Oscar. Det er her verdens mest kreative og innovative markedsførere samles for å konkurrere og hedre det beste innen bransjen. Dette er din sjanse til å skinne, vise verden hva du kan – og kanskje til og med bli verdensmester!
Program for Smart Start 29. januar
9.00–9.15: Young Lions-konkurransen – informasjon: Hvorfor og hvordan delta?
Julie Broholm Nielsen og Monita Marie Ness
9.20–9.40: Hva kan man forvente i Cannes, og hvordan har dette påvirket karrieren videre?
Karoline Aamodt Foss og Megan Muravez, Orkla
Jesper Urban Mikkelsen, Dentsu
9.40–10.00: Lovisa Morling (Foodora) – Et markedsføringsperspektiv
Velkommen!
TRY sponser Young Lions Marketers sammen med ANFO.